DBN-26-T DBN-28-T

DBN-27-T: Piaggio Vespa

DBN-27-T Op deze pagina vind je alle informatie over DBN–27–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DBN-27-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DBN-27-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBN-27-T, DBN–27–T, DBN 27 T (gespeld: Dirk Bernard Nico Twee Zeven Theodoor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-10-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBN27T

16-04-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
16-04-2015 Eerste toelating
05-10-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBN-27-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBN27T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBN 27 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBN27T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBN27T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBN-27-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBN27T uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 27-DB-NT, een rode Peugeot 7 d personenauto uit 1995.
  2. Sidecode 11: DBN-27-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBN–27–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBN-27-T, een Gts Toscana bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDN-27-T, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBL-27-T, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBP-27-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBN-17-T, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBN-37-T, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBN-26-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBN-28-T, een Kymco Sento bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBN-27-S, een Ebladet Es17 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBN-27-V, een Iva Iva-ra9011 bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, B, N en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, N en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DBN27T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBNT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-04-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-90-N: Yamaha Yn50fmu
  2. DBD-94-V: Piaggio N/a
  3. DBF-50-X: Piaggio N/a
  4. DBG-77-V: Kymco People s
  5. DBH-78-F: Piaggio N/a
  6. DBJ-04-Z: Piaggio N/a
  7. DBJ-85-V: Kymco Agility 50
  8. DBK-07-Z: Tomos Quadro E-start
  9. DBK-73-L: Piaggio Vespa Sprint
  10. DBL-05-K: Turbho Rl-50
  11. DBL-30-V: Znen Zn50qt-27
  12. DBN-64-G: Sym Fiddle Ii
  13. DBN-74-Z: Znen Zn50qt-30a
  14. DBN-95-Z: Agm Vx 50
  15. DBP-07-X: Stromer N/a
  16. DBP-35-G: Znen Zn50qt-e
  17. DBP-43-G: Piaggio N/a
  18. DBP-53-H: Peugeot Kisbee
  19. DBP-57-G: Piaggio Vespa Sprint
  20. DBP-63-H: Sym Symphony St
  21. DBP-83-J: Riese und mueller Charger
  22. DBP-93-H: Kymco Sento
  23. F-151-VX: Piaggio Vespa Primavera
  24. F-321-TK: Piaggio Vespa Primavera
  25. F-328-ZB: Kymco Like
  26. F-538-ZL: Kymco Like
  27. F-552-ZJ: Kymco K-pipe
  28. F-611-TR: Piaggio Vespa Primavera
  29. F-933-PH: Piaggio N/a
  30. FT-276-L: Sym Hu05w

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.