DBR-13-J DBR-17-J

DBR-16-J: Piaggio Vespa

DBR-16-J Op deze pagina vind je alle informatie over DBR–16–J, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DBR-16-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DBR-16-J

Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint (DBR16J) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBR-16-J, DBR–16–J, DBR 16 J (gespeld: Dirk Bernard Rudolf Één Zes Jan)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 02-01-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBR16J

24-04-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
24-04-2015 Eerste toelating
02-01-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBR-16-J

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBR16J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBR 16 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBR16J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBR16J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBR-16-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBR–16–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBR-16-J, een Sym Mio bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDR-16-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBP-16-J, een Aixam Mw12 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBS-16-J, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBR-06-J, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBR-26-J, een La souris Grande retro bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBR-15-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBR-17-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBR-16-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBR-16-L, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, R en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, R en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in DBR16J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBRJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-04-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-021-JJ: City bug Yt923
  2. D-602-VP: Piaggio C38
  3. DBD-87-V: Yamaha Yn50fmu
  4. DBG-87-L: Kymco People s
  5. DBH-83-D: Kymco Vp50
  6. DBK-99-L: Taotao Cy50t-22
  7. DBL-69-V: Sparta Ion e-speed
  8. DBL-84-D: Piaggio Vespa Sprint
  9. DBN-27-H: Piaggio Vespa Primavera
  10. DBN-57-K: Piaggio Vespa Sprint
  11. DBP-59-R: Senzo Zn50qt-30a
  12. DBP-98-F: Sparta Bosch e-speed
  13. DBR-12-V: Piaggio N/a
  14. DBR-28-V: Piaggio N/a
  15. DBR-50-Z: Piaggio Vespa Primavera
  16. DBR-66-J: Sym Allo Gt
  17. DBR-74-V: Znen Zn50qt-hs
  18. DBR-83-H: Piaggio N/a
  19. DBR-85-V: Agm V641
  20. DBR-86-H: Piaggio N/a
  21. DBR-90-H: Piaggio N/a
  22. DBR-98-N: Piaggio N/a
  23. DBS-36-B: Kymco People s
  24. F-102-DX: Ebretti Ebretti
  25. F-122-XZ: Znen Zn50qt-30a
  26. F-360-ZZ: Sym Mio 50
  27. F-665-ZV: Stromer N/a
  28. F-762-TZ: Piaggio Vespa Primavera
  29. F-816-ZJ: Piaggio Vespa Sprint
  30. F-859-ZX: Sym Mio 50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio Vespa Sprint snorfietsen

12.856 Piaggio Vespa Sprint snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint snorfietsen.
26.675 Piaggio Vespa snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.