DBR-81-F DBR-84-F

DBR-82-F: Piaggio Vespa

DBR-82-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBR–82–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBR-82-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBR-82-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBR-82-F, DBR–82–F, DBR 82 F (gespeld: Dirk Bernard Rudolf Acht Twee Ferdinand)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 06-09-2024 (ruim 1 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-04-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBR82F

28-04-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
28-04-2015 Eerste toelating
12-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
03-05-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
06-09-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBR-82-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBR82F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBR 82 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBR82F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBR82F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBR-82-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBR–82–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBR-82-F, een Senzo Riva s bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDR-82-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBP-82-F, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBS-82-F, een Sym Xs50qt bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBR-72-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DBR-92-F, een Aixam S8 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 5: DBR-81-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBR-83-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBR-82-D, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBR-82-G, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DBR–82–F makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, R en F kun je debrief maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8 en 2 met debrief te combineren.

Meer kentekens met D, B, R en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, R en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in DBR82F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBRF-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-04-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-98-R: Piaggio N/a
  2. DBF-32-V: Piaggio N/a
  3. DBG-91-H: Sym Xs50qt
  4. DBG-91-T: Znen Zn50qt-b
  5. DBL-45-X: Turbho Rl-50
  6. DBL-63-Z: Piaggio N/a
  7. DBN-83-Z: Piaggio Vespa Sprint
  8. DBP-16-S: Senzo Gt2
  9. DBP-31-Z: Tomos Luxe E-start
  10. DBR-01-N: Agm V641
  11. DBR-04-P: Znen Zn50qt-e3.25
  12. DBR-20-S: Iva Iva-ra9011
  13. DBR-35-D: Piaggio Vespa Sprint
  14. DBR-35-G: Sparta Ion e-speed
  15. DBR-52-V: Piaggio Vespa Sprint
  16. DBR-60-L: Piaggio Vespa Sprint
  17. DBR-60-Z: Btc Btc
  18. DBR-72-X: Btc Roma
  19. DBR-84-X: Piaggio Vespa Sprint
  20. DBR-93-F: Microcar M.go
  21. DBS-36-F: La souris Vespelini S
  22. DBS-95-F: Sym Az05w
  23. F-032-ZV: Sparta Bosch e-speed
  24. F-233-TR: Piaggio Vespa Primavera
  25. F-319-VB: Znen Zn50qt-27
  26. F-602-PV: Seeyes Dmb09a
  27. F-745-ZL: Iva Ra-9011
  28. F-857-VT: Piaggio N/a
  29. F-977-ZB: Sym Fiddle

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.