DBS-10-T DBS-12-T

DBS-11-T: Piaggio Vespa

DBS-11-T Op deze pagina vind je alle informatie over DBS–11–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DBS-11-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DBS-11-T

Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint (DBS11T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBS-11-T, DBS–11–T, DBS 11 T (gespeld: Dirk Bernard Simon Één Één Theodoor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 12-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBS11T

02-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
02-05-2015 Eerste toelating
12-08-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBS-11-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBS11T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBS 11 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBS11T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBS11T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBS-11-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBS–11–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBS-11-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDS-11-T, een Aprilia Pv bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBR-11-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBT-11-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DBS-01-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBS-21-T, een Sparta Ion e-speed bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBS-10-T, een Beta Quadra bromfiets uit 1997.
  8. Verandering op plek 5: DBS-12-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBS-11-R, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBS-11-V, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.

Ezelsbruggetje

Om DBS–11–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B, S en T kun je dubieust maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 1 met dubieust te combineren.

Meer kentekens met D, B, S en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, S en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 1 in DBS11T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBST-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. DBD-14-X: Kymco Agility 50
  2. DBG-08-K: Iva Ibiza
  3. DBK-22-F: Piaggio N/a
  4. DBL-70-F: Honda Nsc50mpd
  5. DBN-20-G: Znen Zn50qt-e3.25
  6. DBN-29-H: Piaggio N/a
  7. DBN-32-S: Sym Xs50qt
  8. DBP-87-X: Piaggio Vespa Sprint
  9. DBP-88-T: Yamaha Ns50f
  10. DBR-38-F: Piaggio Vespa Sprint
  11. DBS-03-P: Razzo Latina
  12. DBS-10-N: Piaggio Vespa Sprint
  13. DBS-20-R: Tomos Quadro E-start
  14. DBS-24-L: Pronto Rimini
  15. DBS-26-P: Agm Sp 50
  16. DBS-34-J: Agm N10
  17. DBS-47-G: Sparta Bosch e-speed
  18. DBS-65-R: Santini Firenze
  19. DBS-81-T: Agm Star 50
  20. DBS-91-T: Znen Zn50qt-30a
  21. DTF-43-F: Piaggio Vespa Primavera
  22. DVD-28-L: Sparta Ion spartamet
  23. F-311-ZX: Piaggio Vespa Primavera
  24. F-380-VV: Peugeot Tweet
  25. F-687-XD: Kymco Agility 50
  26. F-689-VL: Peugeot Citystar
  27. F-788-XZ: Riese und mueller Charger
  28. F-877-HL: Peugeot Kisbee
  29. F-897-ZX: Sym Az05w
  30. F-971-XD: Btc Milano

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.972 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.