DBT-15-K DBT-18-K

DBT-16-K: Piaggio Vespa

DBT-16-K Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–16–K, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DBT-16-K?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-16-K

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBT-16-K, DBT–16–K, DBT 16 K (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Één Zes Karel)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 21-06-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT16K

08-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
08-05-2015 Eerste toelating
21-06-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBT-16-K

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBT16K (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBT 16 K

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT16K weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBT16K)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-16-K. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBT16K uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 16-DB-TK, een gele Fiat Seicento personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBT-16-K, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–16–K één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-16-K, een Dts Milano R bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-16-K, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-16-K, een Sym Az05w bromfiets uit 2013.
  4. Verandering op plek 3: DBV-16-K, een Yamasaki Mb50qt-c2 bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-06-K, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBT-26-K, een Honda Nsc50t2 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBT-15-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DBT-17-K, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-16-J, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DBT-16-L, een Agm V641 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en K

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 6 in DBT16K vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTK-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-246-VV: Baotian Rebel49
  2. DBB-55-P: Piaggio N/a
  3. DBB-82-F: Kymco Agility 50
  4. DBG-46-Z: Kymco Agility 50
  5. DBJ-69-H: Piaggio N/a
  6. DBP-20-K: Kymco Like
  7. DBP-49-G: Piaggio Vespa Sprint
  8. DBP-82-J: Piaggio Vespa Sprint
  9. DBP-92-Z: Piaggio Vespa Sprint
  10. DBR-99-Z: Killerbee Roma
  11. DBS-61-N: Emco Novi
  12. DBT-14-L: Agm V641
  13. DBT-22-H: Sym Crox
  14. DBT-23-K: Edwards Sc-153
  15. DBT-28-V: Kymco Agility 50
  16. DBT-36-T: Agm Gt
  17. DBT-48-S: Yamaha Ns50f
  18. DBT-63-S: Yamaha Yn50fu
  19. DBT-65-R: Sym Fiddle Ii
  20. DBT-68-X: Gerray Star
  21. DBT-74-G: Riese und mueller Cruiser
  22. DBT-76-T: Kymco Agility 50
  23. DBT-80-D: Iva Iva-ra9011
  24. DBT-84-P: Btc Riva
  25. DBV-73-F: Riese und mueller Cruiser
  26. F-047-VR: Agm V641
  27. F-098-TL: Zerobikes Zb texas e-30l
  28. F-135-BD: Benzhou Iva lux50
  29. F-187-SL: Agm R8
  30. F-613-VP: Sym Fiddle Ii

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.