DBT-39-F DBT-41-F

DBT-40-F: Piaggio Vespa

DBT-40-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–40–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DBT-40-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-40-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBT-40-F, DBT–40–F, DBT 40 F (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Vier Nul Ferdinand)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-11-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 22-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 22-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT40F

22-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
22-05-2015 Eerste toelating
16-11-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBT-40-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBT40F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBT 40 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT40F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBT40F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-40-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBT40F uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DB-TF-40, een rode Mitsubishi Colt Mv 1.3 el u9 personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 6: 40-DB-TF, een groene Citroen Saxo personenauto uit 1999.
  3. Sidecode 11: DBT-40-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–40–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-40-F, een Niu N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-40-F, een Znen Zn50qt-hs bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-40-F, een Gazelle Impulse speed bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBV-40-F, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-30-F, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBT-50-F, een Solex 3800 bromfiets uit 1963.
  7. Verandering op plek 5: DBT-41-F, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBT-40-D, een Sym Av05w bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-40-G, een Agm V641 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in DBT40F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

22-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-718-RH: Kymco Agility 50
  2. DBD-84-P: Piaggio N/a
  3. DBJ-79-T: Piaggio N/a
  4. DBP-31-T: Piaggio Vespa Sprint
  5. DBR-72-P: Xinling N/a
  6. DBS-49-X: Piaggio N/a
  7. DBT-30-T: Piaggio N/a
  8. DBT-62-B: Piaggio Vespa Sprint
  9. DBV-23-P: Edwards Sc-153
  10. DBV-38-Z: Yamaha Ns50f
  11. DBV-58-B: Kymco Like
  12. DBV-80-K: Turbho Rl-50
  13. DBX-02-H: Turbho Rg-50
  14. DBX-08-S: Kymco People s
  15. DBX-12-P: Sym Fiddle Ii
  16. DBX-14-K: Sym Fiddle Ii
  17. DBX-22-S: Kymco Vp50
  18. DBX-27-G: Btc Riva
  19. DBX-27-K: Sym Mio 50
  20. DBX-32-D: Sym Xs50qt
  21. DBX-32-P: Sym Xs50qt
  22. DBX-55-V: Microcar M.go
  23. DBX-56-N: Piaggio Vespa Sprint
  24. DBX-77-P: Piaggio N/a
  25. DBX-95-J: Sym Fiddle Ii
  26. F-107-ZN: Sparta Ion spartamet
  27. F-250-ZF: Piaggio N/a
  28. F-394-SR: Kymco Super8 50
  29. F-599-HL: Yiying 50retro
  30. FPT-12-P: Piaggio Vespa Primavera

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.993 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.