DBT-59-F DBT-82-F

DBT-80-F: Piaggio Vespa

DBT-80-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBT–80–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DBT-80-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBT-80-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBT-80-F, DBT–80–F, DBT 80 F (gespeld: Dirk Bernard Theodoor Acht Nul Ferdinand)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 25-11-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-05-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBT80F

05-05-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
05-05-2015 Eerste toelating
25-11-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBT-80-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBT80F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBT 80 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBT80F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBT80F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBT-80-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBT–80–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBT-80-F, een Niu N/a bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDT-80-F, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBS-80-F, een Znen Zn50qt-h bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DBV-80-F, een Iva Ibiza bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBT-70-F, een Agm V649-1 bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DBT-90-F, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBT-81-F, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBT-80-D, een Iva Iva-ra9011 bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBT-80-G, een Sym Symphony St bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, T en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, T en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in DBT80F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBTF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-05-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-235-DZ: Piaggio C25
  2. DBF-89-H: Riese und mueller Cruiser
  3. DBH-41-L: Piaggio Vespa Primavera
  4. DBH-46-X: Sym Symphony St
  5. DBH-64-S: Sym Symphony St
  6. DBJ-47-R: Sym Allo
  7. DBK-76-K: Piaggio N/a
  8. DBK-88-D: Znen Zn50qt-30a
  9. DBN-80-G: Piaggio N/a
  10. DBN-91-R: La souris Vespelini
  11. DBR-02-T: Piaggio Vespa Sprint
  12. DBR-52-H: Agm New flash
  13. DBR-75-K: Turbho Rl-50
  14. DBR-83-V: Agm Vx 50
  15. DBR-89-G: Btc Riva
  16. DBS-22-H: Kymco Like
  17. DBS-39-G: Piaggio Vespa Primavera
  18. DBS-75-X: Iva Iva-ra9015
  19. DBT-07-F: Kymco Agility Carry
  20. DBT-35-P: Microcar M.go
  21. DBT-68-P: Chihui Rolektro eco-fun 20
  22. DLV-66-N: Sym Symphony St
  23. DSR-26-N: Piaggio Vespa Primavera
  24. DTX-65-G: Piaggio Vespa Sprint
  25. F-276-XT: Sym Fiddle
  26. F-351-XJ: Piaggio N/a
  27. F-354-LZ: Sachs bike Electra De luxe
  28. F-803-ZH: Honda Nsc50mpd
  29. F-808-ZT: Sym Mio 50
  30. FBF-78-K: Estrima Biro

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.