DBZ-27-G DBZ-29-G

DBZ-28-G: Piaggio Vespa

DBZ-28-G Op deze pagina vind je alle informatie over DBZ–28–G, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBZ-28-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DBZ-28-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBZ-28-G, DBZ–28–G, DBZ 28 G (gespeld: Dirk Bernard Zaandam Twee Acht Gerard)
Type C53
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-12-2016 (bijna 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 14-02-2022 (ruim 3½ jaar geleden)

Tijdlijn van de DBZ28G

29-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
29-09-2015 Eerste toelating
30-12-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
14-02-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBZ-28-G

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBZ28G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBZ 28 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBZ28G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBZ28G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBZ-28-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBZ28G uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DB-ZG-28, een grijze Chevrolet Cparice wagon(begrafenisauto)u9 personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 11: DBZ-28-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBZ–28–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBZ-28-G, een Sym Fiddle bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DDZ-28-G, een Hyosung Rush 45 km/uur bromfiets uit 1996.
  3. Verandering op plek 3: DBX-28-G, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 4: DBZ-18-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBZ-38-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBZ-27-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBZ-29-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DBZ-28-F, een Btc Milano bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBZ-28-H, een Btc Light 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, B, Z en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, Z en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 8 in DBZ28G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBZG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DDD-26-Z: Sparta Ion e-speed
  2. DDF-54-P: Berini Dolcevita 50
  3. DDJ-29-P: Piaggio N/a
  4. DDN-29-J: Nimoto Ceo 50
  5. DDZ-13-B: Kymco Agility Carry
  6. DDZ-47-V: Berini M59
  7. DFB-21-J: Sym Fiddle
  8. DFB-64-B: Piaggio Vespa Primavera
  9. DFB-79-L: Btc Riva ii
  10. DFB-92-T: Piaggio N/a
  11. DFB-97-V: Killerbee Torino
  12. DFB-97-Z: Kymco Vp50
  13. DFD-40-N: Piaggio Vespa Sprint
  14. DFD-60-T: Sparta Ion e-speed
  15. DFD-92-V: Piaggio Vespa Sprint
  16. DFD-99-S: Kymco Agility Carry
  17. DFF-24-R: Agm Vx 50
  18. DFF-31-X: Piaggio N/a
  19. DFF-32-B: Agm V641
  20. DFF-34-G: Btc Btc
  21. DFF-34-R: Agm Vx 50
  22. DFF-38-R: Sparta Bosch e-speed
  23. DFF-54-S: Piaggio N/a
  24. DFF-67-R: Sym Fiddle
  25. DFF-88-R: Kymco Vp50
  26. DFG-10-D: La souris Futuro retro
  27. DFG-29-F: Btc Btc
  28. F-128-ZN: Wlie Zn50qt-e.25
  29. F-141-ZS: Piaggio N/a
  30. F-577-ZF: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.