DBZ-35-F DBZ-37-F

DBZ-36-F: Piaggio Vespa

DBZ-36-F Op deze pagina vind je alle informatie over DBZ–36–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DBZ-36-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DBZ-36-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DBZ-36-F, DBZ–36–F, DBZ 36 F (gespeld: Dirk Bernard Zaandam Drie Zes Ferdinand)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-08-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 19-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 19-08-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DBZ36F

19-08-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
19-08-2015 Eerste toelating
26-12-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
16-12-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
05-08-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DBZ-36-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DBZ36F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DBZ 36 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DBZ36F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DBZ36F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DBZ-36-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DBZ36F uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 36-DB-ZF, een groene Opel Astra-g-cc personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DBZ-36-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DBZ–36–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FBZ-36-F, een Sym Orbit bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDZ-36-F, een Kymco Sento bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 3: DBX-36-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 4: DBZ-26-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 4: DBZ-46-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 5: DBZ-35-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DBZ-37-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 6: DBZ-36-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DBZ-36-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, B, Z en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B, Z en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 6 in DBZ36F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBZF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

19-08-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. D-888-ZJ: Orion Rx50
  2. DBP-21-J: Piaggio Vespa Primavera
  3. DBP-90-J: Piaggio Vespa Sprint
  4. DBR-51-P: Xinling N/a
  5. DDB-78-R: Piaggio Vespa Primavera
  6. DDG-23-D: Kymco People s
  7. DDG-30-V: Piaggio Vespa Sprint
  8. DDH-58-D: Kymco Vp50
  9. DDH-96-N: Kymco Like
  10. DDP-71-D: Kymco Agility 50
  11. DDP-83-T: Piaggio Vespa Primavera
  12. DDR-03-T: Peugeot Django
  13. DDR-71-F: Piaggio Vespa Sprint
  14. DDR-90-D: Agm Star 50
  15. DDS-19-T: Piaggio N/a
  16. DDS-59-F: Senzo Gt2
  17. DDT-03-J: Btc Riva
  18. DDT-27-X: Turbho Cx-50
  19. DDT-45-R: Turbho Rl-50
  20. DDT-56-J: Sym Fiddle
  21. DDT-75-T: Iva Lux50
  22. DDV-08-G: Iva Lux50
  23. DDV-16-D: Piaggio N/a
  24. DDV-28-K: Killerbee Vxl
  25. DDV-29-K: La souris Trendy retro
  26. DDV-51-F: Agm V641
  27. DDV-53-N: La souris Futuro retro
  28. DDV-84-F: Sym Fiddle
  29. DDV-85-H: Agm V641
  30. F-425-XZ: Piaggio Vespa Sprint

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.