DDH-74-T DDH-77-T

DDH-76-T: Piaggio Vespa

DDH-76-T Op deze pagina vind je alle informatie over DDH–76–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een snorfiets uit 2015. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DDH-76-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DDH-76-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DDH-76-T, DDH–76–T, DDH 76 T (gespeld: Dirk Dirk Hendrik Zeven Zes Theodoor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 20-07-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 03-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 03-07-2015 (ruim 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDH76T

03-07-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
03-07-2015 Eerste toelating
20-07-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DDH-76-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DDH76T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DDH 76 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDH76T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DDH76T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDH-76-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDH–76–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDH-76-T, een Mademoto Electrical scooter bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBH-76-T, een Sparta Bosch e-speed bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DFH-76-T, een Peugeot Vivacity bromfiets uit 2015.
  4. Verandering op plek 3: DDG-76-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DDJ-76-T, een Sym Allo bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDH-66-T, een Honda Nps50 bromfiets uit 2006.
  7. Verandering op plek 4: DDH-86-T, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DDH-75-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDH-77-T, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDH-76-S, een Tianying Ty50qt-c bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DDH-76-V, een Sym Mio 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, H en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, H en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 6 in DDH76T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDHT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

03-07-2015 (ruim 10 jaar geleden):
  1. 04-FBT-3: Adly moto Silver fox-50
  2. DBN-48-T: Iva Iva-ra9015
  3. DBT-59-H: Sym Xs50qt
  4. DBV-05-R: Peugeot Speedfight
  5. DBZ-30-V: Sym Allo
  6. DDB-51-B: Piaggio Vespa Sprint
  7. DDD-95-V: Senzo Riva lux
  8. DDG-25-G: Piaggio Vespa Sprint
  9. DDG-86-R: Iva Venti 50
  10. DDH-29-F: Piaggio N/a
  11. DDH-52-S: Sym Allo
  12. DDH-96-H: Piaggio N/a
  13. DDJ-05-F: Agm Sp 50
  14. DDJ-18-J: Kymco People s
  15. DDJ-19-L: Sym Fiddle Ii
  16. DDJ-30-V: La souris Trendy retro
  17. DDJ-40-D: Agm V641
  18. DDJ-60-V: Btc Riva
  19. DDJ-73-D: Agm Vx 50
  20. DDJ-81-H: Junak 902
  21. DDJ-85-B: Piaggio N/a
  22. DDJ-89-J: Agm V641
  23. DDJ-95-G: Killerbee Vxl
  24. DDK-73-F: Stevens E-triton 45 gent
  25. F-157-ZN: Kymco Vp50
  26. F-201-VV: Piaggio Vespa Primavera
  27. F-269-XR: Piaggio Vespa Sprint
  28. F-430-NN: Yamaha Yn50fm
  29. F-508-ZX: Peugeot Tweet
  30. F-632-ZK: Honda Nsc50mpd

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio Vespa Sprint snorfietsen

12.856 Piaggio Vespa Sprint snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint snorfietsen.
26.675 Piaggio Vespa snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.