DDX-31-B DDX-33-B

DDX-32-B: Piaggio Vespa

DDX-32-B Op deze pagina vind je alle informatie over DDX–32–B, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DDX-32-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DDX-32-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DDX-32-B, DDX–32–B, DDX 32 B (gespeld: Dirk Dirk Xantippe Drie Twee Bernard)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 30-12-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 01-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 01-12-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DDX32B

01-12-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
01-12-2015 Eerste toelating
30-12-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DDX-32-B

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DDX32B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DDX 32 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DDX32B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DDX32B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DDX-32-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DDX32B uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 32-DD-XB, een grijze Opel Corsa-b personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DDX-32-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DDX–32–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FDX-32-B, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2020.
  2. Verandering op plek 2: DBX-32-B, een Znen Zn50qt-e5 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DFX-32-B, een Kymco Like bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DDV-32-B, een Kymco New grand dink bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DDZ-32-B, een Riese und mueller Cruiser bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DDX-22-B, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DDX-42-B, een Gilera C46 bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DDX-31-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 5: DDX-33-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DDX-32-D, een Skyteam 02 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, D, X en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, D, X en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in DDX32B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DDXB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

01-12-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. D-776-SG: Peugeot Speedfight
  2. DBH-21-T: Peugeot Speedfight
  3. DBV-22-Z: Neco Tito
  4. DBZ-42-V: Tomos Luxe E-start
  5. DDS-17-P: Sym Fiddle Ii
  6. DDX-19-X: Agm Ogan caffe
  7. DFB-82-T: Piaggio N/a
  8. DFB-98-V: Killerbee Torino
  9. DFH-12-R: Riya Ry50qt-16
  10. DFH-19-J: Piaggio N/a
  11. DFL-07-N: Turbho Rl-50
  12. DFL-36-K: Piaggio N/a
  13. DFL-43-Z: Agm Joy
  14. DFL-89-V: Agm V649-1
  15. DFN-01-G: Agm Joy
  16. DFN-13-D: Black n roll N/a
  17. DFN-19-K: Btc Old classic
  18. DFN-22-B: Piaggio Vespa Sprint
  19. DFN-24-K: Stevens E-triton 45 gent
  20. DFN-32-K: Agm Vx 50
  21. DFN-35-B: Kymco Agility 50
  22. DFN-35-N: Peugeot Speedfight
  23. DFN-40-J: Peugeot Speedfight
  24. DFN-51-H: Yamaha Yn50f
  25. DFN-73-K: Turbho Cx-50
  26. DFN-90-K: Sparta Bosch e-speed
  27. DFN-90-P: Klever N/a
  28. DFN-91-L: Riya N/a
  29. F-529-TR: Sym Allo
  30. F-558-ZP: Sparta Ion e-speed

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.