DFB-16-S DFB-18-S

DFB-17-S: Piaggio Vespa

DFB-17-S Op deze pagina vind je alle informatie over DFB–17–S, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DFB-17-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DFB-17-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DFB-17-S, DFB–17–S, DFB 17 S (gespeld: Dirk Ferdinand Bernard Één Zeven Simon)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-09-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFB17S

23-09-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
23-09-2015 Eerste toelating
23-09-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DFB-17-S

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DFB17S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DFB 17 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFB17S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DFB17S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFB-17-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFB17S uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 17-DF-BS, een paarse Bmw 320i Coupe u9 personenauto uit 1994.
  2. Sidecode 11: DFB-17-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFB–17–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFB-17-S, een Killerbee Luxe bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDB-17-S, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGB-17-S, een Agm V641 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFD-17-S, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 4: DFB-07-S, een Znen Zn50qt-e bromfiets uit 2014.
  6. Verandering op plek 4: DFB-27-S, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DFB-16-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFB-18-S, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2015.
  9. Verandering op plek 6: DFB-17-R, een Sym N/a bromfiets uit 2015.
  10. Verandering op plek 6: DFB-17-T, een Nimoto Ceo 50 bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, B en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 7 in DFB17S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFBS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-09-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBS-92-N: Agm Vx 50
  2. DBV-88-D: Sym Allo
  3. DBX-63-J: Kymco Agility 50
  4. DDG-40-J: Piaggio N/a
  5. DDH-24-T: Yamaha Yn50fmu
  6. DDJ-16-B: Kymco Vp50
  7. DDP-97-N: Tomos Luxe E-start
  8. DDS-63-R: Sparta Ion e-speed
  9. DDV-08-K: Sym N/a
  10. DDV-68-B: Piaggio N/a
  11. DDX-61-N: Sym Allo
  12. DDX-90-S: Btc Riva
  13. DDZ-31-T: Piaggio N/a
  14. DDZ-59-V: Berini Napoli
  15. DFB-94-L: Vom Venice
  16. DFD-05-T: Btc Old classic
  17. DFD-21-J: Stromer N/a
  18. DFD-32-L: Znen Zn50qt-hs
  19. DFD-33-T: Razzo Pisa
  20. DFD-60-P: Sym Mio 50
  21. DFD-73-X: Piaggio Vespa Sprint
  22. DFD-91-Z: Sym Allo
  23. DFF-22-N: La souris Trendy retro
  24. DFF-24-H: Senzo Grace
  25. DFF-32-N: La souris Futuro retro
  26. DFF-35-N: La souris Futuro retro
  27. DFF-36-J: Agm Vx 50
  28. DFF-46-F: Sym Mio 50
  29. DFF-81-G: Piaggio N/a
  30. DFF-93-B: Yamaha Ns50f

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.454 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.