DFK-98-G DFK-01-H

DFK-99-G: Piaggio Vespa

DFK-99-G Op deze pagina vind je alle informatie over DFK–99–G, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2015. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk). Het kenteken van deze Piaggio is vervallen.

Wat wil je doen met DFK-99-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DFK-99-G

Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint (DFK99G) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DFK-99-G, DFK–99–G, DFK 99 G (gespeld: Dirk Ferdinand Karel Negen Negen Gerard)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-11-2015 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFK99G

05-11-2015 Eerste tenaamstelling in nederland
05-11-2015 Eerste toelating
05-11-2015 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
Wacht op keuren Nee
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DFK-99-G

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DFK99G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-08-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DFK 99 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2015? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFK99G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DFK99G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFK-99-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFK99G uit 2015 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 99-DF-KG, een blauwe Peugeot 806 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DFK-99-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFK–99–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFK-99-G, een La souris Sourini S bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDK-99-G, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGK-99-G, een Yamaha Yn50fu bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFJ-99-G, een Sym Fiddle bromfiets uit 2015.
  5. Verandering op plek 3: DFL-99-G, een Btc Riva bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFK-89-G, een Agm V641 bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 5: DFK-98-G, een Riese und mueller Cruiser bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 6: DFK-99-F, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFK-99-H, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, K en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, K en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 9 in DFK99G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFKG-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-11-2015 (bijna 10 jaar geleden):
  1. DBH-28-X: Piaggio N/a
  2. DBK-97-J: Kymco People s
  3. DBZ-34-J: Tomos Quadro E-start
  4. DDF-45-S: Casalini M14
  5. DDN-31-H: Kymco Agility Carry
  6. DDR-28-K: Piaggio N/a
  7. DDT-70-D: Yamaha Ns50
  8. DDT-98-B: Tomos Standard
  9. DFF-21-L: Yamaha Yn50fmu
  10. DFJ-71-D: Riya N/a
  11. DFJ-85-N: Iva Lux50
  12. DFK-02-P: Agm Vx 50
  13. DFK-03-V: Stromer N/a
  14. DFK-12-R: Kymco Agility 16+50
  15. DFK-13-K: Sym X'pro
  16. DFK-22-T: Yamasaki Ym50qt-c
  17. DFK-36-J: Kymco Agility 50
  18. DFK-38-H: Peugeot Tweet
  19. DFK-42-L: Turbho Rl-50
  20. DFK-49-L: La souris Trendy retro
  21. DFK-53-N: Kymco Agility 50
  22. DFK-55-H: Sym Mio 50
  23. DFK-70-B: Tomos Standard
  24. DFK-71-S: La souris Vespelini
  25. DFK-72-S: La souris Vespelini
  26. DFK-77-S: La souris Grande retro
  27. DFK-89-J: Benzhou Classic 50
  28. F-098-FT: Piaggio C38
  29. F-506-ST: Sym Az05w
  30. F-558-FB: Sym Symmetry

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.