DFP-29-B DFP-31-B

DFP-30-B: Piaggio Vespa

DFP-30-B Op deze pagina vind je alle informatie over DFP–30–B, een Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2016. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DFP-30-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DFP-30-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DFP-30-B, DFP–30–B, DFP 30 B (gespeld: Dirk Ferdinand Pieter Drie Nul Bernard)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-08-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden)

Tijdlijn van de DFP30B

10-02-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
10-02-2016 Eerste toelating
29-08-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DFP-30-B

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DFP30B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DFP 30 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DFP30B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DFP30B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DFP-30-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DFP30B uit 2016 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DF-PB-30, een blauwe Peugeot 106 xn 1.1i u9 personenauto uit 1991.
  2. Sidecode 6: 30-DF-PB, een grijze Ford Focus personenauto uit 1999.
  3. Sidecode 11: DFP-30-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DFP–30–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FFP-30-B, een Super soco N/a bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DDP-30-B, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DGP-30-B, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DFN-30-B, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DFR-30-B, een La souris Vespelini bromfiets uit 2015.
  6. Verandering op plek 4: DFP-20-B, een Piaggio N/a bromfiets uit 2015.
  7. Verandering op plek 4: DFP-40-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2015.
  8. Verandering op plek 5: DFP-31-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  9. Verandering op plek 6: DFP-30-D, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2015.

Meer kentekens met D, F, P en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, F, P en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in DFP30B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DFPB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-02-2016 (bijna 10 jaar geleden):
  1. D-060-GH: Agm V641
  2. DDF-29-X: Piaggio Vespa Primavera
  3. DDR-88-J: Kymco People s
  4. DDZ-52-P: Piaggio N/a
  5. DDZ-90-N: Piaggio N/a
  6. DFN-16-J: Piaggio Vespa Primavera
  7. DFN-49-K: Iva Ibiza
  8. DFN-62-H: Agm Vx 50
  9. DFN-89-D: Piaggio Vespa Primavera
  10. DFV-02-G: Agm V649-1
  11. DFV-11-F: Agm V649-1
  12. DFV-14-R: Turbho Rl-50
  13. DFV-15-L: Xinri Xr-em07
  14. DFV-46-G: Agm V649-1
  15. DFV-68-F: Agm V649-1
  16. DFV-73-F: Agm V649-1
  17. DFV-79-G: Agm V649-1
  18. DFV-82-N: Kymco Agility50
  19. DFV-86-S: Sym Allo
  20. DFV-92-F: Agm V649-1
  21. DFX-02-R: Sym Mio 50
  22. DFX-12-X: La souris Trendy retro
  23. DFX-20-R: Sym Orbit Ii
  24. DFX-48-B: Piaggio N/a
  25. DFX-50-N: Aprilia Sx 50
  26. DFX-68-T: Piaggio Vespa Sprint
  27. DFX-79-R: Sym Mio 50
  28. DFX-95-S: Agm V641
  29. F-904-RK: Derbi Boulevard 50
  30. FFL-06-G: Piaggio N/a

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.