DGD-81-D DGD-83-D

DGD-82-D: Piaggio Vespa

DGD-82-D Op deze pagina vind je alle informatie over DGD–82–D, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een snorfiets uit 2016. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DGD-82-D?

infoverkopentools

Specificaties van de DGD-82-D

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Inrichting Snorfiets
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DGD-82-D, DGD–82–D, DGD 82 D (gespeld: Dirk Gerard Dirk Acht Twee Dirk)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-04-2016 (ruim 9 jaar geleden)

Tijdlijn van de DGD82D

11-04-2016 Eerste tenaamstelling in nederland
11-04-2016 Eerste toelating
11-04-2016 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 63 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DGD-82-D

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DGD82D (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DGD 82 D

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2016? Of wil je de gedetailleerde waarde van DGD82D weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DGD82D)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DGD-82-D. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DGD–82–D één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FGD-82-D, een Sym Fiddle bromfiets uit 2021.
  2. Verandering op plek 2: DFD-82-D, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2015.
  3. Verandering op plek 2: DHD-82-D, een Gazelle Cityzen s10 sp bromfiets uit 2016.
  4. Verandering op plek 3: DGB-82-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  5. Verandering op plek 3: DGF-82-D, een Peugeot Django bromfiets uit 2016.
  6. Verandering op plek 4: DGD-72-D, een Jnen Jn50qt-26 bromfiets uit 2016.
  7. Verandering op plek 4: DGD-92-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  8. Verandering op plek 5: DGD-81-D, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DGD-83-D, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DGD-82-B, een Honda Nsc50mpd bromfiets uit 2016.
  11. Verandering op plek 6: DGD-82-F, een Derbi N/a bromfiets uit 2016.

Meer kentekens met D, G, D en D

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, G, D en D als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in DGD82D vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DGDD-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-04-2016 (ruim 9 jaar geleden):
  1. DDJ-46-V: Piaggio Vespa Primavera
  2. DFG-05-R: Turbho Rl-50
  3. DFH-72-K: Piaggio Vespa Primavera
  4. DFP-25-R: Sfm gmbh Saxonette
  5. DFV-43-B: Emco Nova
  6. DFV-46-B: Emco Nova
  7. DFX-35-K: Iva Ibiza
  8. DFZ-39-G: Piaggio N/a
  9. DFZ-91-N: Riya Ry-50qt-16
  10. DGB-61-T: Orion Rx50
  11. DGG-01-L: Peugeot Kisbee
  12. DGG-93-F: Riya Ry50qt-8
  13. DGH-22-G: Microcar Flex
  14. DGH-51-X: Agm V641
  15. DGH-63-Z: Kymco People s
  16. DGJ-04-G: Agm V641
  17. DGJ-06-D: Piaggio Vespa Sprint
  18. DGJ-10-G: Microcar M.go
  19. DGJ-10-N: Kymco Agility 16+50
  20. DGJ-14-S: Kalkhoff Integrale
  21. DGJ-21-F: Sym Fiddle
  22. DGJ-21-K: Sym Symphony Sr
  23. DGJ-31-N: Kymco Agility50
  24. DGJ-31-T: La souris City
  25. DGJ-32-T: La souris Vespelini
  26. DGJ-49-J: Btc Old classic
  27. DGJ-92-D: Turbho Rl-50
  28. F-155-LX: Kreidler Carlino
  29. F-368-FD: Piaggio C38

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

Piaggio Vespa Sprint snorfietsen

12.856 Piaggio Vespa Sprint snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint snorfietsen.
26.675 Piaggio Vespa snorfietsen
Bekijk Piaggio Vespa snorfietsen.
92.247 Piaggio snorfietsen
Bekijk Piaggio snorfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.