DKF-80-V DKF-82-V

DKF-81-V: Piaggio Vespa

DKF-81-V Op deze pagina vind je alle informatie over DKF–81–V, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DKF-81-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DKF-81-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DKF-81-V, DKF–81–V, DKF 81 V (gespeld: Dirk Karel Ferdinand Acht Één Victor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 16-08-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-04-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKF81V

08-04-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
08-04-2017 Eerste toelating
08-04-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
16-08-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 63 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/EC Stage 2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DKF-81-V

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DKF81V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DKF 81 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKF81V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DKF81V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKF-81-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKF–81–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKF-81-V, een Sym Fiddle bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJF-81-V, een Sparta Rabbit bromfiets uit 1991.
  3. Verandering op plek 2: DLF-81-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKD-81-V, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKG-81-V, een Kymco People s bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKF-71-V, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DKF-91-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DKF-80-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DKF-82-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DKF-81-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DKF-81-X, een Piaggio Liberty bromfiets uit 2017.

Achterstevoren

Als je DKF81V omdraait krijg je V18FKD, een Peugeot Expert bedrijfsauto uit 2024.

Meer kentekens met D, K, F en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, F en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 1 in DKF81V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKFV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-04-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DGJ-14-G: Kymco Dink
  2. DGR-48-J: Piaggio Vespa Primavera
  3. DHB-78-K: Piaggio Vespa Primavera
  4. DJN-98-V: Sym Mio 50
  5. DJV-60-Z: Piaggio Vespa Sprint
  6. DJX-49-F: Piaggio Vespa Sprint
  7. DJZ-05-L: Mash Fifty
  8. DJZ-08-B: Piaggio Vespa Sprint
  9. DJZ-54-P: Iva Retro 50
  10. DKB-37-R: Sundvall Dauphin
  11. DKB-49-P: Sym Orbit Ii
  12. DKD-27-K: Piaggio Vespa Sprint
  13. DKD-61-S: La souris Vespelini
  14. DKD-95-L: Piaggio Vespa Sprint
  15. DKF-11-S: Btc Riva
  16. DKF-28-Z: Piaggio Vespa Sprint
  17. DKF-44-S: Piaggio Vespa Sprint
  18. DKF-60-S: Senzo Riva s
  19. DKF-62-D: Btc Streetline
  20. DKF-69-L: Sym Orbit Ii
  21. DKF-81-T: Sym Fiddle Ii
  22. DKF-97-V: Piaggio Vespa Sprint
  23. DKF-99-R: Yamaha Ns50f
  24. DKG-13-B: Piaggio Vespa Sprint
  25. DKG-18-R: La souris Futuro retro
  26. DKG-23-F: Riese und mueller Charger
  27. DKG-24-F: Kymco Agility 16+50
  28. DKG-30-F: Piaggio N/a
  29. DKG-65-F: Btc Riva
  30. F-009-JT: Sym Av05w

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.453 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.740 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.