DKJ-99-S DKJ-02-T

DKJ-01-T: Piaggio Vespa

DKJ-01-T Op deze pagina vind je alle informatie over DKJ–01–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 0,90 kW (1,22 pk).

Wat wil je doen met DKJ-01-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DKJ-01-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DKJ-01-T, DKJ–01–T, DKJ 01 T (gespeld: Dirk Karel Jan Nul Één Theodoor)
Type C53
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*04
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 17-09-2023 (bijna 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-05-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DKJ01T

20-05-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
20-05-2017 Eerste toelating
27-11-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
20-06-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
20-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
17-09-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 0,90 kW (1,22 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,90 kW (1,22 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2013/60/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DKJ-01-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DKJ01T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DKJ 01 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DKJ01T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DKJ01T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DKJ-01-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DKJ–01–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FKJ-01-T, een Iva E-go s2 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DJJ-01-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2016.
  3. Verandering op plek 2: DLJ-01-T, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DKH-01-T, een La souris Vespelini bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DKK-01-T, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DKJ-11-T, een Turbho Cz-50 bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DKJ-02-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 6: DKJ-01-S, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DKJ-01-V, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DKJ–01–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, K, J en T kun je De Kajuit maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 0 en 1 met De Kajuit te combineren.

Meer kentekens met D, K, J en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, K, J en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in DKJ01T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DKJT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-05-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DBT-11-T: Piaggio N/a
  2. DGP-20-H: Kymco Vp50
  3. DJT-97-K: Agm Vx 50
  4. DJZ-39-P: Piaggio Vespa Sprint
  5. DKB-02-V: Peugeot Django
  6. DKD-64-X: Piaggio N/a
  7. DKH-46-H: Btc Riva
  8. DKJ-29-R: Piaggio Vespa Sprint
  9. DKJ-91-S: Piaggio Vespa Sprint
  10. DKK-48-T: Sym Fiddle Ii
  11. DKL-05-S: Sym Fiddle Ii
  12. DKL-46-V: Agm V641
  13. DKN-44-G: Piaggio N/a
  14. DKN-49-Z: Kymco Agility50
  15. DKN-63-G: Btc Riva
  16. DKN-67-V: Kymco People s
  17. DKN-80-S: Turbho Rl-50
  18. DKP-09-H: Flyer Tx serie tx 7.70
  19. DKP-35-B: Senzo Gt2
  20. DKP-35-J: Znen Zn50qt-11b
  21. DKP-36-X: Yamaha Yn50fu
  22. DKP-47-N: Sym Mio 50
  23. DKP-60-X: Riya Ry50qt-16
  24. DKP-78-J: Btc Old classic
  25. DKP-81-K: Turbho Rl-50
  26. DKP-99-N: Turbho Rl-50
  27. DKR-20-B: Piaggio N/a
  28. DKR-48-B: Sym Fiddle
  29. DKR-77-D: Agm Joy
  30. DKR-91-H: Sym Fiddle Ii

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.