DLD-31-V DLD-33-V

DLD-32-V: Piaggio Vespa

DLD-32-V Op deze pagina vind je alle informatie over DLD–32–V, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DLD-32-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DLD-32-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DLD-32-V, DLD–32–V, DLD 32 V (gespeld: Dirk Lodewijk Dirk Drie Twee Victor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-05-2021 (bijna 4½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 06-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 06-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLD32V

06-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
06-07-2017 Eerste toelating
26-05-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 63 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DLD-32-V

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DLD32V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DLD 32 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLD32V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DLD32V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLD-32-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLD–32–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLD-32-V, een E-max N/a bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKD-32-V, een Agm Vx 50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DND-32-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DLB-32-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLF-32-V, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLD-22-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLD-42-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DLD-31-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 5: DLD-33-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLD-32-T, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  11. Verandering op plek 6: DLD-32-X, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.

Achterstevoren

Als je DLD32V omdraait krijg je V23DLD, een Volkswagen Id.buzz cargo modified partition wall bedrijfsauto uit 2024.

Meer kentekens met D, L, D en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, D en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 2 in DLD32V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLDV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

06-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DBH-64-Z: Piaggio Vespa Primavera
  2. DFT-24-H: Tomos Standard
  3. DGP-41-T: Piaggio Vespa Primavera
  4. DHH-33-J: Btc Riva
  5. DHT-33-H: Sym Mio 50
  6. DJF-14-J: Sym Allo
  7. DJS-85-P: Agm Vx 50
  8. DJX-17-L: Piaggio N/a
  9. DJZ-05-H: Sym Fiddle
  10. DKB-30-J: Piaggio Liberty
  11. DKD-89-F: Piaggio Vespa Sprint
  12. DKJ-84-Z: Piaggio N/a
  13. DKL-50-R: Silent force Silent force
  14. DKL-52-R: Silent force Silent force
  15. DKT-69-T: Turbho Rl-50
  16. DKV-91-K: Piaggio Vespa Primavera
  17. DKZ-26-K: Piaggio N/a
  18. DLB-56-J: Piaggio Liberty
  19. DLD-55-B: Berini Napoli
  20. DLD-73-T: Piaggio N/a
  21. DLF-54-P: Piaggio N/a
  22. DLF-61-Z: Peugeot Kisbee
  23. DLF-89-S: Btc Riva
  24. DLF-90-S: Btc Old version
  25. DLF-95-F: Piaggio Vespa Sprint
  26. DLF-95-X: Diamant Trek super commuter+8s
  27. DLG-03-P: La souris Futuro retro
  28. DLG-14-D: Znen Zn50qt-f
  29. DLG-15-K: Senzo Gt2
  30. DLG-31-K: Senzo Riva lux

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.