DLF-29-F DLF-31-F

DLF-30-F: Piaggio Vespa

DLF-30-F Op deze pagina vind je alle informatie over DLF–30–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 0,90 kW (1,22 pk).

Wat wil je doen met DLF-30-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DLF-30-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DLF-30-F, DLF–30–F, DLF 30 F (gespeld: Dirk Lodewijk Ferdinand Drie Nul Ferdinand)
Type C53
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*04
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 13-10-2024 (bijna 11 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 24-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 24-11-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLF30F

24-11-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
24-11-2017 Eerste toelating
24-11-2017 Vorige aanvang tenaamstelling
19-07-2022 Vorige aanvang tenaamstelling
03-07-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
05-01-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
05-01-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
27-01-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-03-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
13-10-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,90 kW (1,22 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2013/60/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DLF-30-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DLF30F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DLF 30 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLF30F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DLF30F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLF-30-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLF–30–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLF-30-F, een La souris Sourini bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKF-30-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNF-30-F, een Berini Napoli bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLD-30-F, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLG-30-F, een Btc Riva bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLF-20-F, een Kymco Like bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLF-40-F, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLF-31-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLF-30-D, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLF-30-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.

Meer kentekens met D, L, F en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, F en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 0 in DLF30F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLFF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

24-11-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DBP-89-T: Yamaha Ns50f
  2. DGK-61-S: Kymco Agility50
  3. DGV-77-V: Piaggio Liberty
  4. DGZ-04-L: Kymco Agility50
  5. DJX-65-N: Piaggio N/a
  6. DKD-94-S: Piaggio Liberty
  7. DKG-80-H: Piaggio Vespa Sprint
  8. DKN-65-S: Piaggio Vespa Primavera
  9. DKP-37-F: Piaggio N/a
  10. DKS-95-X: Piaggio Vespa Primavera
  11. DLP-40-D: Sym Fiddle
  12. DLX-50-T: Piaggio Vespa Primavera
  13. DLX-66-X: Piaggio Vespa Sprint
  14. DNB-97-D: Killerbee Vxl
  15. DNF-76-L: Tomos Luxe
  16. DNH-04-F: Kymco People s
  17. DNH-96-G: Turbho Cs-50
  18. DNJ-61-X: I-goo I-goo
  19. DNJ-83-Z: Sym Mio 50
  20. DNK-43-J: Sym Xpro
  21. DNK-53-X: Piaggio N/a
  22. DNL-29-F: Piaggio Vespa Sprint
  23. DNL-48-K: Microcar M.go
  24. DNL-59-N: Znen Zn50qt-22 R8
  25. DNL-72-P: La souris Vespelini
  26. DNL-82-L: Sym Orbit Ii
  27. DNL-97-X: Kymco People s
  28. F-048-LG: Tomos Sport R
  29. F-153-LG: Tomos Youngst r
  30. F-865-ZH: Kymco Super8 50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.