DLF-58-G DLF-63-G

DLF-60-G: Piaggio Vespa

DLF-60-G Op deze pagina vind je alle informatie over DLF–60–G, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 0,90 kW (1,22 pk).

Wat wil je doen met DLF-60-G?

infoverkopentools

Specificaties van de DLF-60-G

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DLF-60-G, DLF–60–G, DLF 60 G (gespeld: Dirk Lodewijk Ferdinand Zes Nul Gerard)
Type C53
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*04
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-07-2023 (ruim 2 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 21-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 21-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLF60G

21-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
21-07-2017 Eerste toelating
03-03-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
19-07-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,90 kW (1,22 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-2013/60/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DLF-60-G

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DLF60G (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DLF 60 G

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLF60G weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DLF60G)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLF-60-G. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLF–60–G één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLF-60-G, een Piaggio Vespa Primavera 50 bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKF-60-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNF-60-G, een Riese und mueller Charger bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLD-60-G, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLG-60-G, een Berini M58 bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLF-50-G, een La souris Futuro retro bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 4: DLF-70-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLF-61-G, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLF-60-F, een Sparta Ion spartamet bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLF-60-H, een Sym Fiddle Ii bromfiets uit 2017.

Ezelsbruggetje

Om DLF–60–G makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, L, F en G kun je Delfgou maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 6 en 0 met Delfgou te combineren.

Meer kentekens met D, L, F en G

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, F en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 6 en 0 in DLF60G vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLFG-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

21-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DBZ-24-V: Sym Allo
  2. DHK-43-X: Bye bike One+
  3. DJK-49-V: Yamaha Yn50fu
  4. DJR-86-D: Piaggio N/a
  5. DKD-03-N: Turbho Rl-50
  6. DKL-67-N: Piaggio N/a
  7. DKS-02-F: Turbho Rl-50
  8. DKV-47-X: Peugeot Django
  9. DLB-15-P: Senzo Gt2
  10. DLD-78-N: Piaggio N/a
  11. DLF-05-X: Piaggio Vespa Sprint
  12. DLG-01-T: Piaggio N/a
  13. DLG-24-Z: Sym Mio 50
  14. DLG-77-F: Piaggio Vespa Sprint
  15. DLH-05-B: Piaggio Vespa Sprint
  16. DLH-47-X: Btc Riva
  17. DLH-59-R: Piaggio N/a
  18. DLH-85-H: Killerbee Vxl
  19. DLH-87-Z: Microcar M.go
  20. DLJ-12-N: Piaggio Vespa Sprint
  21. DLJ-13-K: Btc Riva
  22. DLJ-27-R: Turbho Rl-50
  23. DLJ-43-R: Sym Mio 50
  24. DLJ-44-S: Ben ling Ben ling
  25. DLJ-54-V: Agm Sp 50
  26. DLJ-57-R: Sym Fiddle Ii
  27. DLJ-85-J: Yamasaki Yamasaki
  28. DLJ-94-K: Agm Vx 50
  29. DLK-39-K: La souris Vespelini S

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.