DLF-91-V DLF-93-V

DLF-92-V: Piaggio Vespa

DLF-92-V Op deze pagina vind je alle informatie over DLF–92–V, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 1,70 kW (2,31 pk).

Wat wil je doen met DLF-92-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DLF-92-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DLF-92-V, DLF–92–V, DLF 92 V (gespeld: Dirk Lodewijk Ferdinand Negen Twee Victor)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*02
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 27-12-2022 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-07-2017 (ruim 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DLF92V

07-07-2017 Eerste tenaamstelling in nederland
07-07-2017 Eerste toelating
11-08-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
16-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
17-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
27-12-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,70 kW (2,31 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,70 kW (2,31 pk)
Geluidsniveau stationair 77 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 63 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/ECStage2-108/2009/EC
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DLF-92-V

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DLF92V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DLF 92 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DLF92V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DLF92V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DLF-92-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DLF–92–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FLF-92-V, een Kymco New like bromfiets uit 2022.
  2. Verandering op plek 2: DKF-92-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DNF-92-V, een Kymco Agility Carry bromfiets uit 2017.
  4. Verandering op plek 3: DLD-92-V, een Killerbee Vxl bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 3: DLG-92-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DLF-82-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  7. Verandering op plek 5: DLF-91-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  8. Verandering op plek 5: DLF-93-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  9. Verandering op plek 6: DLF-92-T, een Piaggio N/a bromfiets uit 2017.
  10. Verandering op plek 6: DLF-92-X, een La souris Trendy retro bromfiets uit 2017.

Achterstevoren

Als je DLF92V omdraait krijg je V29FLD, een Citroen Jumper bedrijfsauto uit 2021.

Meer kentekens met D, L, F en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, L, F en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 2 in DLF92V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DLFV-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-07-2017 (ruim 8 jaar geleden):
  1. DGG-55-B: Piaggio N/a
  2. DJR-23-D: Kymco Vp50
  3. DKK-78-F: Piaggio N/a
  4. DKL-91-Z: Sym Symphony St
  5. DKN-78-R: Piaggio Vespa Sprint
  6. DKR-80-F: Piaggio Vespa Sprint
  7. DKV-07-R: Neco Azzuro 50
  8. DKV-38-B: Piaggio Vespa Sprint
  9. DKZ-03-Z: Turbho Rl-50
  10. DKZ-98-J: Piaggio N/a
  11. DLB-64-J: Piaggio Vespa Primavera
  12. DLD-04-R: Sym Mio 50
  13. DLD-08-X: Piaggio Vespa Sprint
  14. DLD-32-D: Piaggio N/a
  15. DLD-34-D: Agm Joy
  16. DLD-68-S: La souris Trendy retro
  17. DLD-80-L: La souris Vespelini
  18. DLF-17-T: Piaggio N/a
  19. DLF-47-R: Sym Fiddle Ii
  20. DLF-56-G: Piaggio Vespa Sprint
  21. DLF-57-D: Yamaha Yn50fu
  22. DLF-79-N: Btc Riva
  23. DLG-09-K: Senzo Gt2
  24. DLG-14-R: Microcar M.go
  25. DLG-68-B: Gerray Star
  26. DLG-73-H: Sym Xpro
  27. DLG-89-N: Piaggio Vespa Sprint
  28. DSZ-46-X: Piaggio Liberty
  29. F-878-LN: Yadea N/a
  30. FJR-51-K: Honda Nps50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.453 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.740 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.