DNZ-76-S DNZ-78-S

DNZ-77-S: Piaggio Vespa

DNZ-77-S Op deze pagina vind je alle informatie over DNZ–77–S, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DNZ-77-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DNZ-77-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DNZ-77-S, DNZ–77–S, DNZ 77 S (gespeld: Dirk Nico Zaandam Zeven Zeven Simon)
Type CA0
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 19-12-2021 (ruim 3½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 01-11-2021 (bijna 4 jaar geleden)

Tijdlijn van de DNZ77S

07-04-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
07-04-2018 Eerste toelating
22-06-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
31-10-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
01-11-2021 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
19-12-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Wielbasis 133 cm
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013/EU*134/2014/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DNZ-77-S

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DNZ77S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DNZ 77 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DNZ77S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DNZ77S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DNZ-77-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DNZ–77–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FNZ-77-S, een Gts E-nergy exclusive bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DLZ-77-S, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DPZ-77-S, een Sym Mio bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DNX-77-S, een Berini Napoli bromfiets uit 2017.
  5. Verandering op plek 4: DNZ-67-S, een Dutch id Dutch id bromfiets uit 2017.
  6. Verandering op plek 4: DNZ-87-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 5: DNZ-76-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DNZ-78-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DNZ-77-R, een Yamaha Rd50 bromfiets uit 1981.
  10. Verandering op plek 6: DNZ-77-T, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DNZ–77–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N, Z en S kun je Deinzes maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 7 met Deinzes te combineren.

Meer kentekens met D, N, Z en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N, Z en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in DNZ77S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNZS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-04-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DKL-27-V: Piaggio N/a
  2. DNG-51-J: Klever X speed
  3. DNG-78-D: Sym Fiddle Ii
  4. DNG-93-B: Sym Fiddle Ii
  5. DNJ-75-G: Killerbee Vxl
  6. DNK-43-N: Znen Zn50qt-11
  7. DNL-08-P: Piaggio Vespa Sprint
  8. DNL-12-F: Riya Ry50qt-16
  9. DNL-47-V: Riya Ry50qt-16
  10. DNN-08-J: Btc City
  11. DNP-22-D: Piaggio Vespa Primavera
  12. DNP-49-K: Sym Fiddle Ii
  13. DNP-68-L: Piaggio Vespa Sprint
  14. DNV-15-T: Sym Mio 50
  15. DNV-83-V: Btc Riva
  16. DPF-47-G: Piaggio Vespa Primavera
  17. DPF-81-Z: Sym Orbit
  18. DPG-32-R: Piaggio Vespa Sprint
  19. DPG-33-P: Niu N/a
  20. DPG-43-X: Piaggio Vespa Sprint
  21. DPH-98-V: Kymco Agility50
  22. DPK-24-T: Sym Fiddle
  23. DPL-11-S: Piaggio Vespa Sprint
  24. DPL-41-V: Sym Orbit
  25. DPL-52-R: Kymco Agility 16+50 4t
  26. DPL-60-S: Niu N/a
  27. DPL-79-T: Sym Orbit
  28. DPL-89-V: Btc Riva
  29. DPL-96-R: Iva Venti 50
  30. DPN-10-F: La souris Vespelini

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.