DPF-09-S DPF-11-S

DPF-10-S: Piaggio Vespa

DPF-10-S Op deze pagina vind je alle informatie over DPF–10–S, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DPF-10-S?

infoverkopentools

Specificaties van de DPF-10-S

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPF-10-S, DPF–10–S, DPF 10 S (gespeld: Dirk Pieter Ferdinand Één Nul Simon)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)
Datum eerste toelating 09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPF10S

09-02-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
09-02-2018 Eerste toelating
09-02-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013*134/2014
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPF-10-S

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPF10S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPF 10 S

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPF10S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPF10S)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPF-10-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPF10S uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 10-DP-FS, een blauwe Mercedes-benz A 160 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPF-10-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPF–10–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPF-10-S, een Sym Fiddle bromfiets.
  2. Verandering op plek 2: DNF-10-S, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRF-10-S, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPD-10-S, een Monasso Grace bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DPG-10-S, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPF-20-S, een Beta N/a bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DPF-11-S, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 6: DPF-10-R, een Peugeot Speedfight bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPF-10-T, een Piaggio Liberty bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, F en S

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, F en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 0 in DPF10S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPFS-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

09-02-2018 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DLG-41-R: Piaggio Vespa Primavera
  2. DNF-91-D: Piaggio N/a
  3. DNJ-69-R: Piaggio N/a
  4. DNK-14-X: Agm Vx 50
  5. DNN-83-X: Btc Riva
  6. DNP-34-Z: Btc Riva
  7. DNR-68-X: Piaggio N/a
  8. DNR-77-B: Sym Fiddle Ii
  9. DNS-23-K: Kymco People s
  10. DNV-87-R: Nonoiz S-road
  11. DNX-09-K: Sym Fiddle
  12. DNX-18-R: Peugeot Django
  13. DPB-98-N: Piaggio Vespa Sprint
  14. DPD-63-V: Eznen Caigiees
  15. DPD-64-V: Eznen Caigiees
  16. DPD-72-V: Eznen Caigiees
  17. DPD-79-V: Eznen Caigiees
  18. DPF-57-X: Monasso Grace
  19. DPF-76-T: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPF-87-X: Piaggio Liberty
  21. DPF-91-X: Aixam S9
  22. DPF-92-X: Aixam S9
  23. DPF-93-B: Piaggio Vespa Sprint
  24. DPF-98-B: Kymco New sento
  25. DPG-19-J: Eznen Caigiees
  26. DPG-72-H: La souris Vespelini
  27. F-109-XX: Piaggio Vespa Sprint
  28. F-627-TN: Piaggio N/a
  29. FDF-99-K: Estrima Biro
  30. FDR-94-J: Estrima Biro

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.456 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.