DPF-36-T DPF-38-T

DPF-37-T: Piaggio Vespa

DPF-37-T Op deze pagina vind je alle informatie over DPF–37–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DPF-37-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DPF-37-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPF-37-T, DPF–37–T, DPF 37 T (gespeld: Dirk Pieter Ferdinand Drie Zeven Theodoor)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 20-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 20-04-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPF37T

20-04-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
20-04-2018 Eerste toelating
21-12-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
17-09-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
28-01-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013*134/2014
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPF-37-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPF37T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPF 37 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPF37T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPF37T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPF-37-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPF–37–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPF-37-T, een Iva E-go s5 bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNF-37-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRF-37-T, een Puch Maxi-s bromfiets uit 1988.
  4. Verandering op plek 3: DPD-37-T, een Monasso Grace bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPG-37-T, een Aixam S9 bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPF-27-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DPF-47-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPF-36-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DPF-38-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DPF-37-S, een Beta N/a bromfiets uit 2015.
  11. Verandering op plek 6: DPF-37-V, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Achterstevoren

Als je DPF37T omdraait krijg je T73FPD, een Kubota Rt280-2 mobiele machine uit 2024.

Meer kentekens met D, P, F en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, F en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 3 en 7 in DPF37T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPFT-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

20-04-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DLB-57-J: Piaggio Liberty
  2. DNR-31-Z: Btc Riva
  3. DNS-75-H: Piaggio Vespa Sprint
  4. DNV-69-S: Peugeot Kisbee
  5. DNX-40-X: Turbho Rl-50
  6. DNX-47-K: Sym Fiddle Ii
  7. DNZ-43-X: Piaggio Vespa Sprint
  8. DNZ-50-X: Piaggio Vespa Sprint
  9. DPD-64-D: Berini Napoli
  10. DPD-65-D: Berini Napoli
  11. DPF-57-P: Btc Riva
  12. DPG-11-H: Piaggio Vespa Sprint
  13. DPH-45-G: Sym Orbit
  14. DPL-31-F: Sym Jet 14
  15. DPN-13-H: E-scoobie E-cruise
  16. DPN-16-X: Gts Toscana
  17. DPN-36-J: Kymco Vp 50
  18. DPN-41-L: Rieju N/a
  19. DPN-55-N: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPP-09-N: Sym Fiddle
  21. DPP-14-K: Stromer N/a
  22. DPP-16-D: Btc Riva
  23. DPP-16-K: Piaggio Zip
  24. DPP-16-V: Riese und mueller New charger
  25. DPP-17-B: Sym X'pro
  26. DPP-37-S: Senzo Riva lux
  27. DPP-94-P: Piaggio Liberty
  28. DPP-95-P: Kymco Agility 50
  29. FJH-15-D: Gogoro 2

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.454 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.