Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint (DPG27T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | Sprint |
Kenteken | DPG-27-T, DPG–27–T, DPG 27 T (gespeld: Dirk Pieter Gerard Twee Zeven Theodoor) |
Type | CA0 |
Uitvoering | 01 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*168/2013*00289*00 |
Variant | 2 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-06-2023 (bijna 2½ jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 24-03-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 24-03-2018 (ruim 7 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DPG27T |
|
24-03-2018 | Eerste tenaamstelling in nederland |
24-03-2018 | Eerste toelating |
01-07-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
04-06-2023 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Massa leeg voertuig | 108 kg |
Massa rijklaar | 115 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 133 cm |
Lengte voertuig | 187 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,50 kW (2,04 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,50 kW (2,04 pk) |
Geluidsniveau stationair | 81 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 168/2013*134/2014 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3125 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPG27T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 16-08-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPG27T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DPG-27-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPG–27–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Als je DPG27T omdraait krijg je T72GPD, een Liebherr L546 mobiele machine uit 2025.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 7 in DPG27T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPGT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DPGÂ 27Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: