DPK-99-L DPK-02-N

DPK-01-N: Piaggio Vespa

DPK-01-N Op deze pagina vind je alle informatie over DPK–01–N, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2020. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DPK-01-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DPK-01-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPK-01-N, DPK–01–N, DPK 01 N (gespeld: Dirk Pieter Karel Nul Één Nico)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 28-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste toelating 28-05-2020 (ruim 5 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPK01N

28-05-2020 Eerste tenaamstelling in nederland
28-05-2020 Eerste toelating
28-05-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*134/2014A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPK-01-N

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPK01N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPK 01 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPK01N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPK01N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPK-01-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPK01N uit 2020 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 01-DP-KN, een zwarte Renault Clio 1.6 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPK-01-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2020.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPK–01–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPK-01-N, een Piaggio Zip bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNK-01-N, een Znen Zn50qt-11 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRK-01-N, een Agm N.a. bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPJ-01-N, een La souris Vespelini S bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPL-01-N, een La souris E-sourini bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPK-11-N, een Eznen Caigiees bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DPK-02-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 6: DPK-01-L, een Monasso Grace bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPK-01-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, K en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, K en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 1 in DPK01N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPKN-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

28-05-2020 (ruim 5 jaar geleden):
  1. DTN-49-G: Btc Riva
  2. DTN-61-B: Agm New flash
  3. DTP-59-L: Sym Fiddle
  4. DVR-02-V: Ksr moto Pandora 50
  5. DXB-55-N: Piaggio Vespa Sprint
  6. DXS-45-R: Sym Fiddle
  7. DXZ-49-G: Sym Fiddle
  8. DZB-12-S: Iva Jet 50
  9. DZB-45-N: Gts Toscana
  10. DZD-44-P: Sym Jet 14
  11. DZD-79-G: Sym Fiddle
  12. DZJ-10-B: Piaggio Zip
  13. DZJ-33-T: I-coco Lt018
  14. DZJ-87-N: Piaggio Vespa Sprint
  15. DZK-58-G: Hanway Raw50s
  16. DZL-49-T: Aixam M12rs
  17. DZL-70-X: Gts Toscana
  18. DZN-39-Z: Sym Fiddle
  19. DZN-66-H: Sym Jet 14
  20. DZN-85-S: La souris City
  21. DZP-17-F: La souris City
  22. DZP-25-T: Mpi E-riva
  23. DZP-65-B: Spyder wheelz Spyder rent group nederland bv
  24. DZP-81-J: Senzo Urban
  25. DZR-44-G: Senzo Sp50
  26. DZR-51-T: La souris City
  27. DZR-78-G: Senzo Riva s
  28. DZR-89-F: Senzo Urban
  29. FPT-65-T: Ligier Js50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.453 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.740 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.