DPL-25-H DPL-27-H

DPL-26-H: Piaggio Vespa

DPL-26-H Op deze pagina vind je alle informatie over DPL–26–H, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,40 kW (3,27 pk).

Wat wil je doen met DPL-26-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DPL-26-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPL-26-H, DPL–26–H, DPL 26 H (gespeld: Dirk Pieter Lodewijk Twee Zes Hendrik)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r.
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-06-2025 (3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 31-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 31-03-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPL26H

31-03-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
31-03-2018 Eerste toelating
04-12-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
28-12-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
02-01-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
09-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,40 kW (3,27 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,40 kW (3,27 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013*134/2014
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Nee
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPL-26-H

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPL26H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPL 26 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPL26H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPL26H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPL-26-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPL–26–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPL-26-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNL-26-H, een Riya Ry50qt-16 bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DRL-26-H, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPK-26-H, een Piaggio Ape P50 bromfiets uit 1981.
  5. Verandering op plek 3: DPN-26-H, een La souris Vespelini bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPL-16-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DPL-36-H, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPL-25-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DPL-27-H, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DPL-26-G, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DPL-26-J, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, L en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, L en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2 en 6 in DPL26H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPLH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

31-03-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DHS-35-J: Kymco Vp50
  2. DLN-35-H: Piaggio N/a
  3. DNG-63-D: Sym Fiddle Ii
  4. DNK-84-N: Piaggio Vespa Sprint
  5. DNK-89-X: Agm Vx 50
  6. DNR-51-X: Btc Riva
  7. DNS-05-F: Kymco Like
  8. DNS-78-H: Piaggio Vespa Sprint
  9. DNT-23-N: Tym Gt2
  10. DNX-28-T: Honda Nsc50mpd
  11. DPF-20-D: Piaggio Vespa Sprint
  12. DPG-35-R: Piaggio Vespa Sprint
  13. DPH-16-V: Sym Fiddle
  14. DPH-56-S: Sym Fiddle
  15. DPJ-47-S: Sym Fiddle
  16. DPJ-90-N: Aixam S9
  17. DPK-08-V: Trek Super commuter+9s
  18. DPK-21-V: Santini San remo
  19. DPK-27-B: Sym Fiddle
  20. DPK-49-X: Gts Piemonte 50
  21. DPK-64-V: Giant Quick-e
  22. DPK-87-V: Sym Fiddle
  23. DPK-88-V: Sym Allo
  24. DPK-91-V: Sym Mio
  25. DPL-49-J: Riese und mueller Supercharger
  26. DPL-93-H: Specialized Turbo Vado 5.0 or turbo vado 6.0 or turbo vado wmn
  27. DPL-94-J: Riese und mueller Nevo
  28. FJL-08-T: Gogoro 2 Plus
  29. FJL-81-Z: Gogoro 2 City
  30. FJS-72-J: Gogoro 2 Plus

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.