DPP-69-T DPP-71-T

DPP-70-T: Piaggio Vespa

DPP-70-T Op deze pagina vind je alle informatie over DPP–70–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DPP-70-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DPP-70-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPP-70-T, DPP–70–T, DPP 70 T (gespeld: Dirk Pieter Pieter Zeven Nul Theodoor)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 10-02-2023 (ruim 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 02-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 02-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPP70T

02-06-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
02-06-2018 Eerste toelating
02-06-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
10-02-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*134/2014A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPP-70-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPP70T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPP 70 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPP70T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPP70T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPP-70-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPP70T uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 70-DP-PT, een blauwe Fiat Palio weekend 1.2 personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPP-70-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPP–70–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPP-70-T, een Yadea M6l bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNP-70-T, een Senzo Gt2 bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRP-70-T, een Niu N/a bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPN-70-T, een Sym Orbit bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPR-70-T, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPP-60-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DPP-80-T, een Stromer N/a bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPP-71-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPP-70-S, een Iva Venti 50 bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DPP-70-V, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, P en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, P en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in DPP70T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPPT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

02-06-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DLD-30-B: Piaggio N/a
  2. DLX-29-T: Piaggio Vespa Sprint
  3. DNH-34-N: Piaggio N/a
  4. DNR-33-H: Btc Riva
  5. DNV-90-J: Sym Mio 50
  6. DNZ-16-V: Gts Toscana
  7. DPG-41-S: Klever X speed
  8. DPG-69-D: Tomos Roadie
  9. DPG-70-X: Yamaha Neo's Ubs
  10. DPH-10-S: Sym Orbit
  11. DPK-29-L: Sym Fiddle
  12. DPL-01-D: Peugeot Kisbee
  13. DPP-02-P: Agm Sp50
  14. DPP-32-J: Sym Fiddle
  15. DPP-78-S: Piaggio Zip
  16. DPS-82-J: Gts Toscana
  17. DPV-21-L: Peugeot Kisbee
  18. DPV-42-B: Agm N.a.
  19. DPV-64-J: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPX-12-J: Niu N/a
  21. DPX-35-B: Mash Fifty
  22. DPX-47-N: Piaggio Zip
  23. DPX-75-S: Senzo Gt2
  24. DPX-76-K: Sym Fiddle
  25. DPX-83-S: Btc Riva
  26. DPX-89-L: Agm Vx 50
  27. DPX-96-L: Turbho Rl-50
  28. DPZ-40-H: Gts Bellavita 50
  29. DPZ-48-B: Senzo Riva s
  30. DPZ-55-B: Senzo Gt2

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.453 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.740 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.