DPR-06-B DPR-08-B

DPR-07-B: Piaggio Vespa

DPR-07-B Op deze pagina vind je alle informatie over DPR–07–B, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,40 kW (3,27 pk).

Wat wil je doen met DPR-07-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DPR-07-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPR-07-B, DPR–07–B, DPR 07 B (gespeld: Dirk Pieter Rudolf Nul Zeven Bernard)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*01
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPR07B

07-05-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
07-05-2018 Eerste toelating
07-05-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 2,40 kW (3,27 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,40 kW (3,27 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*134/2014A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3750 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPR-07-B

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPR07B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPR 07 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPR07B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPR07B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPR-07-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DPR07B uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 07-DP-RB, een grijze Opel Astra-g-caravan personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DPR-07-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPR–07–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPR-07-B, een Yadea E8s Pro bromfiets.
  2. Verandering op plek 2: DNR-07-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DRR-07-B, een Niu N/a bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPP-07-B, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPS-07-B, een Kymco Agility 16+50 4t bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPR-17-B, een E-max N/a bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DPR-06-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DPR-08-B, een Kymco Agility 16+50 4t bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPR-07-D, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, P, R en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, R en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 7 in DPR07B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPRB-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-05-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. 33-DKP-9: Baotian Bt49qt-3
  2. DLP-04-L: Piaggio Vespa Sprint
  3. DNH-13-D: Piaggio N/a
  4. DNH-61-S: Piaggio Vespa Sprint
  5. DNJ-09-D: Znen F7 50
  6. DNJ-40-B: Piaggio Vespa Sprint
  7. DNN-52-Z: Btc Riva
  8. DNN-93-D: Scomadi Turismo leggera 50
  9. DNP-89-P: Turbho Rs-50
  10. DNR-40-X: Btc Riva
  11. DNR-59-S: Sym Orbit Ii
  12. DNS-30-G: Piaggio Vespa Sprint
  13. DNV-46-P: Agm New flash
  14. DNZ-39-V: Gts Vici 50
  15. DPD-16-K: Piaggio Vespa Sprint
  16. DPD-20-J: Jiajue N/a
  17. DPF-17-S: Beta N/a
  18. DPF-23-V: Piaggio Vespa Sprint
  19. DPH-91-P: Sym Fiddle
  20. DPK-51-V: Piaggio Vespa Sprint
  21. DPN-45-L: Rieju N/a
  22. DPP-36-L: Piaggio Vespa Sprint
  23. DPP-54-Z: Peugeot Kisbee
  24. DPR-61-V: La souris Vespelini
  25. DPS-09-T: Btc Riva
  26. DPS-17-B: Rieju N/a
  27. DPS-50-R: Sym Jet 14
  28. DPS-54-J: Gts Piemonte 50
  29. DPS-91-P: Niu N/a

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.452 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.739 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.