DPR-89-T DPR-91-T

DPR-90-T: Piaggio Vespa

DPR-90-T Op deze pagina vind je alle informatie over DPR–90–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DPR-90-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DPR-90-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DPR-90-T, DPR–90–T, DPR 90 T (gespeld: Dirk Pieter Rudolf Negen Nul Theodoor)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 03-08-2021 (ruim 4 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DPR90T

05-05-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
05-05-2018 Eerste toelating
05-05-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
03-08-2021 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013/EU*134/2014/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DPR-90-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DPR90T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DPR 90 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DPR90T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DPR90T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DPR-90-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DPR–90–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FPR-90-T, een Sherco N/a bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNR-90-T, een Senzo Riva s bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DRR-90-T, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DPP-90-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DPS-90-T, een Gts Piemonte 50 bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DPR-80-T, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DPR-91-T, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 6: DPR-90-S, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DPR-90-V, een Sym Mio bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DPR–90–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, P, R en T kun je de volgende woorden maken: De Poort en dupeert. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 0 met dat woord te combineren.

Meer kentekens met D, P, R en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, P, R en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 0 in DPR90T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DPRT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

05-05-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DFP-19-G: Nimoto Ceo 50
  2. DJR-83-Z: Piaggio Vespa Primavera
  3. DKZ-56-D: Kymco People s
  4. DLD-22-N: Capri Capri
  5. DLR-20-G: Capri Capri
  6. DNP-65-D: Killerbee Custom
  7. DNP-70-J: Sym Fiddle Ii
  8. DNV-02-N: Agm Vx 50
  9. DPD-23-D: Berini Napoli
  10. DPF-01-F: Piaggio Liberty
  11. DPH-84-X: Piaggio Vespa Sprint
  12. DPJ-35-P: Sym Orbit
  13. DPK-94-Z: Peugeot Kisbee
  14. DPP-07-D: Btc Riva
  15. DPP-64-Z: Sym Fiddle
  16. DPP-82-V: Aixam S9
  17. DPR-21-D: Sym X'pro
  18. DPR-39-J: Stromer N/a
  19. DPR-79-T: Piaggio Vespa Sprint
  20. DPR-84-R: La souris Vespelini
  21. DPR-97-Z: Btc Riva
  22. DPS-07-G: Dab scooters Maple
  23. DPS-09-K: Kymco Agility 16+50 4t
  24. DPS-12-F: Turbho Rl-50
  25. DPS-12-H: Gts Toscana
  26. DPS-13-R: La souris Vespelini
  27. DPS-22-V: Stromer N/a
  28. DPS-33-F: Kymco Agility 16+50 4t
  29. DPS-93-J: Eznen Caigiees
  30. DPS-95-R: Eznen Caigiees

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.451 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.738 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.996 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.