DRD-04-F DRD-06-F

DRD-05-F: Piaggio Vespa

DRD-05-F Op deze pagina vind je alle informatie over DRD–05–F, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRD-05-F?

infoverkopentools

Specificaties van de DRD-05-F

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRD-05-F, DRD–05–F, DRD 05 F (gespeld: Dirk Rudolf Dirk Nul Vijf Ferdinand)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*01
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 14-06-2025 (bijna 3 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 14-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 14-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRD05F

14-06-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
14-06-2018 Eerste toelating
14-06-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
04-12-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
25-06-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
06-08-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
16-02-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
23-03-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
06-04-2025 Vorige aanvang tenaamstelling
14-06-2025 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*134/2014A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRD-05-F

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRD05F (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRD 05 F

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRD05F weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRD05F)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRD-05-F. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRD–05–F één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRD-05-F, een Super soco N/a bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DPD-05-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DTD-05-F, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DRB-05-F, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRF-05-F, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRD-15-F, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DRD-04-F, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRD-06-F, een La souris City bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRD-05-D, een Aixam K2 bromfiets uit 2016.
  10. Verandering op plek 6: DRD-05-G, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, D en F

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, D en F als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in DRD05F vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRDF-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

14-06-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DNS-04-L: Kymco People s
  2. DNV-67-S: Peugeot Kisbee
  3. DPG-24-V: Senzo Riva lux
  4. DPH-84-S: Sym Fiddle
  5. DPH-94-B: Btc Riva
  6. DPP-89-N: Btc Riva
  7. DPS-26-N: Piaggio Vespa Sprint
  8. DPT-12-X: Btc Riva
  9. DPT-72-Z: Sym Fiddle
  10. DPV-61-R: Sym Orbit
  11. DPX-41-L: Piaggio Vespa Sprint
  12. DPX-65-Z: Sym Fiddle
  13. DPX-69-J: Lynx aps Diavelo
  14. DPX-98-F: Piaggio Vespa Sprint
  15. DPZ-49-S: Sym Mio
  16. DPZ-80-T: Sym Mio
  17. DPZ-99-K: Niu M1 pro
  18. DRB-10-Z: La souris City
  19. DRB-23-S: Ligier Js50l
  20. DRB-32-J: Peugeot Django
  21. DRB-44-D: Sym Symphony St
  22. DRB-52-K: Riya Ty50qt-k
  23. DRB-65-P: Sym Allo
  24. DRD-12-F: Kymco New like
  25. DRD-77-L: La souris Sourini
  26. DRD-78-G: Senzo Riva s
  27. DRD-96-H: Piaggio Vespa Sprint
  28. DXR-90-S: Estrima Biro Van
  29. DZL-69-P: Estrima Biro Van
  30. FRS-57-F: Rieju Mrt50 E4

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.452 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.739 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.