DRD-79-P DRD-81-P

DRD-80-P: Piaggio Vespa

DRD-80-P Op deze pagina vind je alle informatie over DRD–80–P, een Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2017. De benzinemotor levert 3,20 kW (4,35 pk).

Wat wil je doen met DRD-80-P?

infoverkopentools

Specificaties van de DRD-80-P

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRD-80-P, DRD–80–P, DRD 80 P (gespeld: Dirk Rudolf Dirk Acht Nul Pieter)
Type C53
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*03
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Plaats chassisnummer r. frame onder zadel
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2024 (ruim 1½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 27-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 13-12-2017 (bijna 8 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRD80P

13-12-2017 Eerste toelating
27-06-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
27-06-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
27-06-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
28-01-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 114 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 3,20 kW (4,35 pk)
Vermogen massarijklaar 0,03 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 3,20 kW (4,35 pk)
Geluidsniveau stationair 82 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 4125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRD-80-P

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRD80P (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRD 80 P

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2017? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRD80P weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRD80P)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRD-80-P. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRD–80–P één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRD-80-P, een Kreidler Florett bromfiets uit 1975.
  2. Verandering op plek 2: DPD-80-P, een Kymco Vp50 bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DTD-80-P, een Djjd Cashmere bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DRB-80-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2021.
  5. Verandering op plek 3: DRF-80-P, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DRD-70-P, een Capri Cl bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRD-90-P, een Qwic N/a bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRD-81-P, een Capri Cl bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 6: DRD-80-N, een Sym Fiddle bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DRD-80-R, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.

Ezelsbruggetje

Om DRD–80–P makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R, D en P kun je draaidop maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8 en 0 met draaidop te combineren.

Meer kentekens met D, R, D en P

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, D en P als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in DRD80P vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRDP-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

13-12-2017 (bijna 8 jaar geleden):
  1. DDN-32-Z: Piaggio Vespa Primavera
  2. DGD-68-D: Jnen Jn50qt-26
  3. DGZ-66-F: Sparta Ion e-speed
  4. DJX-28-S: Yamaha Yn50fmu
  5. DKB-75-P: Sym Fiddle
  6. DLB-03-S: Piaggio N/a
  7. DLD-38-J: Taotao Cy50t-11
  8. DLF-17-Z: Kymco Agility50
  9. DLH-07-H: Btc Riva
  10. DLH-78-F: Piaggio Vespa Sprint
  11. DLN-69-S: Piaggio N/a
  12. DLP-51-K: Kymco People s
  13. DLR-12-T: Riya Ry50qt-16
  14. DLR-63-J: Kymco People s
  15. DLR-79-V: Riya Ry50qt-16
  16. DLR-98-T: Riya Ry50qt-16
  17. DLV-65-P: Kymco Like
  18. DNF-41-B: Piaggio N/a
  19. DNJ-11-F: Sym Fiddle
  20. DNL-27-D: Riya Ry50qt-16
  21. DNL-77-D: Riya Ry50qt-16
  22. DNN-04-F: Piaggio N/a
  23. DNN-23-F: Piaggio N/a
  24. DNP-12-N: Kymco Agility50
  25. DNS-25-L: Kymco People s
  26. DNS-68-P: Piaggio N/a
  27. DNS-85-T: Piaggio Vespa Primavera
  28. DNV-01-N: Iva Ibiza
  29. DNV-27-N: Iva Venti 50
  30. F-762-GT: Peugeot Speedfight

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.