DRF-04-X DRF-06-X

DRF-05-X: Piaggio Vespa

DRF-05-X Op deze pagina vind je alle informatie over DRF–05–X, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRF-05-X?

infoverkopentools

Specificaties van de DRF-05-X

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRF-05-X, DRF–05–X, DRF 05 X (gespeld: Dirk Rudolf Ferdinand Nul Vijf Xantippe)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 05-04-2020 (ruim 5 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-06-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRF05X

23-06-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
23-06-2018 Eerste toelating
05-04-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013/EU*134/2014/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRF-05-X

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRF05X (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRF 05 X

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRF05X weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRF05X)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRF-05-X. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRF05X uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 05-DR-FX, een grijze Toyota Corolla personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRF-05-X, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRF–05–X één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRF-05-X, een Super soco N/a bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DPF-05-X, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSF-05-X, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRD-05-X, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRG-05-X, een Piaggio Liberty Corporate bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRF-15-X, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DRF-04-X, een Aixam S9 bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRF-06-X, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRF-05-V, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRF-05-Z, een Sym Fiddle bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, F en X

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, F en X als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 5 in DRF05X vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRFX-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-06-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DHL-21-P: Piaggio N/a
  2. DNJ-10-Z: Agm Vx 50
  3. DNN-51-Z: Btc Riva
  4. DPD-10-B: Piaggio Vespa Sprint
  5. DPG-46-D: Tomos Roadie
  6. DPG-68-N: Piaggio Vespa Sprint
  7. DPJ-87-Z: Piaggio Vespa Primavera
  8. DPK-78-X: Etalian N/a
  9. DPR-22-F: Agm V641
  10. DPR-68-T: Btc Riva
  11. DPR-87-H: Btc Riva
  12. DPV-24-F: Sym Mio
  13. DPV-49-K: Piaggio Vespa Sprint
  14. DPZ-76-G: Sym Fiddle
  15. DPZ-82-Z: Berini Smart 50
  16. DRB-79-J: Luqi Sne002
  17. DRB-83-J: Luqi Sne002
  18. DRB-85-J: Luqi Sne002
  19. DRD-22-R: Btc Riva
  20. DRD-50-N: Sym Fiddle
  21. DRD-96-B: I-goo Lt-019
  22. DRF-43-G: Btc Riva
  23. DRF-69-N: Agm Swan
  24. DRF-73-Z: Peugeot Kisbee
  25. DRF-80-N: Piaggio Vespa Sprint
  26. DRF-86-R: Peugeot Kisbee
  27. DRF-88-D: Piaggio Vespa Sprint
  28. DRG-38-F: Niu N/a
  29. DRG-66-F: Niu N/a
  30. DRG-82-D: Niu N/a

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.456 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.