DRJ-79-H DRJ-81-H

DRJ-80-H: Piaggio Vespa

DRJ-80-H Op deze pagina vind je alle informatie over DRJ–80–H, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 0,90 kW (1,22 pk).

Wat wil je doen met DRJ-80-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DRJ-80-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRJ-80-H, DRJ–80–H, DRJ 80 H (gespeld: Dirk Rudolf Jan Acht Nul Hendrik)
Type C53
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*2002/24*1744*04
Variant 3
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 29-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 29-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 29-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRJ80H

29-08-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
29-08-2018 Eerste toelating
29-08-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 109 kg
Massa rijklaar 121 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 0,90 kW (1,22 pk)
Geluidsniveau stationair 78 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 97/24/5/EC Stage 2-2013/60/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3375 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRJ-80-H

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRJ80H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRJ 80 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRJ80H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRJ80H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRJ-80-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRJ80H uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 80-DR-JH, een groene Mazda Premacy personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRJ-80-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRJ–80–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRJ-80-H, een Niu Nqi sport bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DPJ-80-H, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSJ-80-H, een Gts Toscana bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DRH-80-H, een Juggler Lt-019 bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRK-80-H, een Lifan E3 bromfiets uit 2021.
  6. Verandering op plek 4: DRJ-70-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRJ-90-H, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRJ-81-H, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRJ-80-G, een Sym X'pro bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRJ-80-J, een Senzo Urban bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, J en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, J en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 0 in DRJ80H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRJH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

29-08-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DPG-82-L: Sym Orbit
  2. DPJ-84-X: Piaggio Vespa Sprint
  3. DPL-39-H: Gts Bellavita 50
  4. DPX-20-Z: Sym Orbit
  5. DRB-42-J: Sym X'pro
  6. DRD-34-T: Sym Fiddle
  7. DRD-48-G: Riya Ty50qt-k
  8. DRH-86-D: Kymco Agility 50
  9. DRL-84-N: Capri Capri
  10. DRN-72-R: Sym Fiddle
  11. DRS-99-N: Riese und mueller New charger
  12. DRT-37-V: Piaggio Vespa Sprint
  13. DRV-35-F: Peugeot Kisbee
  14. DRV-54-X: La souris Grande retro
  15. DRV-72-T: Peugeot Tweet
  16. DRV-87-F: Peugeot Kisbee
  17. DRV-90-X: Sym Fiddle
  18. DRV-96-F: La souris Sourini
  19. DRV-99-D: Peugeot Kisbee
  20. DRX-19-F: Sym Fiddle
  21. DRX-20-H: Niu N/a
  22. DRX-20-N: Iva Lux50
  23. DRX-21-H: Niu N/a
  24. DRX-26-S: La souris Sourini S
  25. DRX-36-S: La souris Grande retro
  26. DRX-37-R: Stromer N/a
  27. DRX-43-D: E-coco Lt-018
  28. DRX-67-F: Capri Capri
  29. DSH-04-H: Kymco Agility City 50
  30. FNJ-09-N: Piaggio Zip

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.452 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.739 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.998 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.