DRJ-81-N DRJ-83-N

DRJ-82-N: Piaggio Vespa

DRJ-82-N Op deze pagina vind je alle informatie over DRJ–82–N, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2022. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRJ-82-N?

infoverkopentools

Specificaties van de DRJ-82-N

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRJ-82-N, DRJ–82–N, DRJ 82 N (gespeld: Dirk Rudolf Jan Acht Twee Nico)
Type CA0
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 18-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 18-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Datum eerste toelating 18-06-2022 (ruim 3 jaar geleden)
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) 12-09-2022 (bijna 3 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRJ82N

18-06-2022 Eerste tenaamstelling in nederland
18-06-2022 Eerste toelating
18-06-2022 Huidige aanvang tenaamstelling
12-09-2022 Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm)
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRJ-82-N

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRJ82N (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRJ 82 N

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2022? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRJ82N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRJ82N)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRJ-82-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRJ–82–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRJ-82-N, een E-max Lb1 bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DPJ-82-N, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSJ-82-N, een Niu N/a bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRH-82-N, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRK-82-N, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRJ-72-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DRJ-92-N, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRJ-81-N, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DRJ-83-N, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DRJ-82-L, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  11. Verandering op plek 6: DRJ-82-P, een Kymco Agility 16+50 4t bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, J en N

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, J en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 2 in DRJ82N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRJN-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

18-06-2022 (ruim 3 jaar geleden):
  1. DTS-95-X: Piaggio Vespa Primavera
  2. FGT-59-G: Peugeot Kisbee
  3. FHG-69-V: Piaggio Vespa Sprint 50
  4. FHT-12-V: Sym Fiddle
  5. FJF-84-J: Piaggio Vespa Sprint 50
  6. FJJ-10-F: Piaggio Vespa Sprint 50
  7. FKJ-02-L: Gts Toscana
  8. FKP-80-R: Segway E110se
  9. FKR-87-L: Segway N/a
  10. FKS-89-K: Hanway Raw50s
  11. FLB-31-J: Sym Fiddle
  12. FLB-48-B: Piaggio Vespa Sprint 50
  13. FLF-26-J: La souris Sourini R
  14. FLF-34-Z: Gts Toscana
  15. FLF-74-V: La souris Sourini R
  16. FLG-24-T: Peugeot Django
  17. FLG-58-Z: Sym Fiddle
  18. FLH-03-T: La souris Alpha
  19. FLH-05-F: La souris Sourini R
  20. FLH-08-L: Momo Morino 50
  21. FLH-29-P: La souris City
  22. FLH-47-V: Super soco Ts street hunter
  23. FLH-51-P: Niu M+lite,m+sport,mqi+lite,,mqi+sport
  24. FLH-68-T: Kettler Velossi 2.0
  25. FLH-74-R: Agm Vx 50
  26. FLH-75-D: Segway E110se
  27. FLJ-32-D: Agm Vx 50
  28. FLJ-39-G: La souris Sourini Rs
  29. FLJ-69-G: Agm Vx 50
  30. FLJ-80-J: Shansu Electric scooter

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.456 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.