DRK-17-B DRK-20-B

DRK-19-B: Piaggio Vespa

DRK-19-B Op deze pagina vind je alle informatie over DRK–19–B, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRK-19-B?

infoverkopentools

Specificaties van de DRK-19-B

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRK-19-B, DRK–19–B, DRK 19 B (gespeld: Dirk Rudolf Karel Één Negen Bernard)
Type CA0
Uitvoering 01
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 09-11-2024 (bijna 10 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 16-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 16-07-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRK19B

16-07-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
16-07-2018 Eerste toelating
16-07-2018 Vorige aanvang tenaamstelling
09-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 168/2013/EU*134/2014/EU
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRK-19-B

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRK19B (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRK 19 B

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRK19B weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRK19B)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRK-19-B. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRK19B uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 19-DR-KB, een zwarte Rover 200 Series personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRK-19-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRK–19–B één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRK-19-B, een Mangosteen M1 bromfiets uit 2023.
  2. Verandering op plek 2: DNK-19-B, een Peugeot Tweet bromfiets uit 2017.
  3. Verandering op plek 2: DSK-19-B, een Elveco Pro bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRJ-19-B, een Sym Allo bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRL-19-B, een Tomos Quadro bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DRK-09-B, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRK-29-B, een Kymco New like bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRK-18-B, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRK-19-D, een Sym Orbit bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, R, K en B

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, K en B als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 9 in DRK19B vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRKB-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

16-07-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DLR-42-R: Piaggio N/a
  2. DPL-25-L: Btc Riva
  3. DPP-27-L: Piaggio Vespa Sprint
  4. DPR-68-L: Peugeot Django
  5. DPX-24-N: Piaggio Vespa Sprint
  6. DPX-87-J: Sym Fiddle
  7. DPZ-48-L: Sym Fiddle
  8. DPZ-48-V: Sym Fiddle
  9. DPZ-59-N: Sym Fiddle
  10. DPZ-67-L: Sym Fiddle
  11. DRB-25-S: Btc Riva
  12. DRB-52-H: Piaggio Vespa Sprint
  13. DRD-46-L: Riya Ty50qt-k
  14. DRD-90-H: Turbho Rl-50
  15. DRG-23-X: Agm Vx 50
  16. DRH-14-K: Btc Cruise
  17. DRH-21-R: Chatenet Ch40
  18. DRJ-61-N: Piaggio Vespa Sprint
  19. DRJ-62-K: Piaggio Vespa Sprint
  20. DRJ-77-F: Piaggio Vespa Sprint
  21. DRK-38-D: Sym Fiddle
  22. DRK-75-P: Kymco Agility 16+50 4t
  23. DRK-97-R: Peugeot Kisbee
  24. DRL-21-L: Btc Riva
  25. DRL-54-F: Yamaha Neo's Ubs
  26. DRL-61-J: Piaggio Zip
  27. DRL-71-R: La souris Sourini S
  28. DRL-75-R: La souris Fly
  29. DRL-77-H: Sym Fiddle
  30. DRL-89-B: Sym Symphony St

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.454 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.