Het kenteken van deze Piaggio Vespa Sprint (DRK96T) is niet meer actief.
Deze bromfiets is geëxporteerd, gesloopt, gestolen, of om een andere reden geschorst.
Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | Sprint |
Kenteken | DRK-96-T, DRK–96–T, DRK 96 T (gespeld: Dirk Rudolf Karel Negen Zes Theodoor) |
Type | CA0 |
Uitvoering | 03 |
Typegoedkeuringsnummer | e11*168/2013*00289*03 |
Variant | 1 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-08-2022 (ruim 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 16-01-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 16-01-2020 (bijna 6 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DRK96T |
|
16-01-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
16-01-2020 | Eerste toelating |
16-01-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
26-08-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Massa leeg voertuig | 108 kg |
Massa rijklaar | 115 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 133 cm |
Lengte voertuig | 187 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 2,40 kW (3,27 pk) |
Geluidsniveau stationair | 81 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 71 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2016/1824 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3750 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRK96T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 21-02-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRK96T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DRK-96-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DRK96T uit 2020 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRK–96–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DRK–96–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, R, K en T kun je de volgende woorden maken: dirkte, drukt en drukte. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 9 en 6 met dat woord te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 9 en 6 in DRK96T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRKT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DRKÂ 96Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: