DRR-08-J DRR-11-J

DRR-09-J: Piaggio Vespa

DRR-09-J Op deze pagina vind je alle informatie over DRR–09–J, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DRR-09-J?

infoverkopentools

Specificaties van de DRR-09-J

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DRR-09-J, DRR–09–J, DRR 09 J (gespeld: Dirk Rudolf Rudolf Nul Negen Jan)
Type CA0
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 07-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 07-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 07-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRR09J

07-08-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
07-08-2018 Eerste toelating
07-08-2018 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DRR-09-J

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DRR09J (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DRR 09 J

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRR09J weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DRR09J)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRR-09-J. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRR09J uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 09-DR-RJ, een blauwe Renault Megane Scenic personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRR-09-J, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRR–09–J één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRR-09-J, een Gazelle Eclipse speed bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DPR-09-J, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSR-09-J, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DRP-09-J, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DRS-09-J, een Sym Fiddle bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DRR-19-J, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DRR-08-J, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 6: DRR-09-H, een Btc Riva bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRR-09-K, een Gts Bravo bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, R en J

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, R en J als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 0 en 9 in DRR09J vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRRJ-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

07-08-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DKR-27-P: Iva Dolcevita 50
  2. DNN-98-J: Piaggio Vespa Sprint
  3. DNR-65-R: Piaggio Vespa Sprint
  4. DPB-52-R: Piaggio Vespa Sprint
  5. DPF-06-G: Piaggio Vespa Primavera
  6. DPH-32-V: Sym Fiddle
  7. DPL-04-K: Piaggio Zip
  8. DPR-21-V: Evomaxx E1
  9. DRF-11-B: Piaggio Vespa Sprint
  10. DRJ-17-B: Sym Fiddle
  11. DRK-65-L: Piaggio Zip
  12. DRL-26-J: Elveco Pro
  13. DRL-62-Z: Sym Fiddle
  14. DRN-86-R: Sym Fiddle
  15. DRP-09-F: Riya Ty50qt-k
  16. DRR-21-V: Senzo Riva lux
  17. DRR-32-H: La souris City
  18. DRR-35-N: La souris Sourini
  19. DRR-39-V: Piaggio Vespa Primavera
  20. DRR-40-P: Sym Mio
  21. DRR-66-R: Piaggio Vespa Sprint
  22. DRR-75-V: Senzo Riva lux
  23. DRR-75-X: Berini M58
  24. DRR-85-X: Berini M58
  25. DRR-93-N: Sym Orbit
  26. DRR-95-J: Piaggio Vespa Sprint
  27. DRS-12-B: Agm V641
  28. DRS-72-B: Senzo Sp50
  29. DRS-93-L: Btc Riva
  30. F-564-DG: Kymco Sento

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.456 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.745 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.039 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.