DSB-70-T DSB-72-T

DSB-71-T: Piaggio Vespa

DSB-71-T Op deze pagina vind je alle informatie over DSB–71–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2019. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DSB-71-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DSB-71-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DSB-71-T, DSB–71–T, DSB 71 T (gespeld: Dirk Simon Bernard Zeven Één Theodoor)
Type CA0
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e11*168/2013*00289*03
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 11-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 11-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 11-01-2019 (bijna 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DSB71T

11-01-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
11-01-2019 Eerste toelating
11-01-2019 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DSB-71-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DSB71T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DSB 71 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DSB71T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DSB71T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DSB-71-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DSB71T uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 5: DS-BT-71, een zwarte Bmw 730i Aut u9 personenauto uit 1992.
  2. Sidecode 11: DSB-71-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DSB–71–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FSB-71-T, een Piaggio Vespa Sprint 50 bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DRB-71-T, een Sym Orbit bromfiets uit 2020.
  3. Verandering op plek 2: DTB-71-T, een Gts Toscana bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DSF-71-T, een Gts Toscana bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 4: DSB-61-T, een Kymco Agility 50 bromfiets uit 2018.
  6. Verandering op plek 4: DSB-81-T, een Berini Napoli bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 5: DSB-70-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DSB-72-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DSB-71-S, een Sym Orbit bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DSB-71-V, een Niu N/a bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, S, B en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S, B en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 1 in DSB71T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSBT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

11-01-2019 (bijna 7 jaar geleden):
  1. DLN-11-J: Honda Nsc50mpd
  2. DRF-74-T: Piaggio Zip
  3. DRP-21-K: Sym Fiddle
  4. DRT-14-D: Piaggio Vespa Primavera
  5. DSB-48-S: Piaggio Zip
  6. DSL-81-H: Piaggio Vespa Sprint
  7. DSN-54-R: Aprilia N/a
  8. DSP-98-F: Mash Fifty
  9. DSR-54-S: Piaggio Vespa Sprint
  10. DSR-70-L: Gts Toscana
  11. DSR-71-K: E-coco Lt-018
  12. DSR-72-Z: Senzo Urban
  13. DST-56-X: Niu N/a
  14. DSV-11-X: Super soco N/a
  15. DSV-23-L: Iva Venti 50
  16. DSV-26-R: Aixam S9
  17. DSV-30-R: Tol T414
  18. DSV-31-K: Agm Tab
  19. DSV-34-L: Piaggio Zip
  20. DSV-37-H: Mpi Express
  21. DSV-52-K: Agm Vx 50
  22. DSV-56-D: Momo Morino 50
  23. DSV-56-J: Sym Mio
  24. DSV-66-G: Mpi Express
  25. DSV-76-J: Sym Fiddle
  26. DSV-78-F: Sym Fiddle
  27. DSV-80-N: Sym Fiddle
  28. DSV-81-G: Mpi Express
  29. DSV-84-G: Mpi Express
  30. DSV-97-H: Peugeot Speedfight

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.454 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.741 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.