DTK-76-T DTK-78-T

DTK-77-T: Piaggio Vespa

DTK-77-T Op deze pagina vind je alle informatie over DTK–77–T, een ééncilinder Piaggio Vespa Sprint. Het is een brommer/scooter uit 2019. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DTK-77-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DTK-77-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Vespa
Type Sprint
Kenteken DTK-77-T, DTK–77–T, DTK 77 T (gespeld: Dirk Theodoor Karel Zeven Zeven Theodoor)
Type CA0A
Uitvoering 03
Typegoedkeuringsnummer e1*168/2013*00138*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 15-12-2024 (bijna 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 08-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 08-04-2019 (ruim 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de DTK77T

08-04-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
08-04-2019 Eerste toelating
08-04-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
09-11-2021 Vorige aanvang tenaamstelling
12-12-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
15-12-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 108 kg
Massa rijklaar 115 kg
Toegestane maximum massa voertuig 295 kg
Wielbasis 133 cm
Lengte voertuig 187 cm
Technische maximale massa voertuig 295 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,01 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 81 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2018/295A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3125 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 25 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen

Bijwerkdatum DTK-77-T

De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken DTK77T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Vespa Sprint?

Schadeverleden van de DTK 77 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DTK77T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Vespa Sprint (DTK77T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DTK-77-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DTK–77–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FTK-77-T, een Opel Rocks-e bromfiets uit 2025.
  2. Verandering op plek 2: DSK-77-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DVK-77-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DTJ-77-T, een Peugeot Kisbee bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DTL-77-T, een Sym Orbit bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DTK-67-T, een Turbho Pl-c bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DTK-87-T, een Turbho Pl-c bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DTK-76-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  9. Verandering op plek 5: DTK-78-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DTK-77-S, een Btc Old version bromfiets uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: DTK-77-V, een Stromer N/a bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, T, K en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, T, K en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 7 in DTK77T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DTKT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

08-04-2019 (ruim 6 jaar geleden):
  1. DRN-25-T: Piaggio Vespa Primavera
  2. DRS-55-B: Piaggio Zip
  3. DSF-38-J: Piaggio Vespa Sprint
  4. DSG-20-X: Piaggio Vespa Sprint
  5. DSP-85-D: Piaggio Zip
  6. DSZ-81-J: Piaggio Vespa Sprint
  7. DTD-30-F: Piaggio Vespa Sprint
  8. DTG-49-P: Piaggio Vespa Primavera
  9. DTJ-44-N: Piaggio Zip
  10. DTJ-60-V: Aixam S9
  11. DTJ-79-H: Piaggio Vespa Sprint
  12. DTK-04-X: Klever X speed
  13. DTK-27-X: Kymco Agility 16+50 4t
  14. DTK-43-T: Luqi Sne002
  15. DTK-44-Z: Sym Fiddle
  16. DTK-47-V: Kymco New people s
  17. DTK-64-B: Accell-nederland Koga pace b20
  18. DTK-75-L: Sym Jet 14
  19. DTK-76-F: Sym Fiddle
  20. DTL-04-K: Senzo Riva s
  21. DTL-32-F: Piaggio Vespa Primavera
  22. DTL-61-J: Agm R8
  23. DTL-70-J: Btc Legend
  24. DTL-75-N: Agm Vx 50
  25. DTL-89-H: Riya Ty50qt-k
  26. DTL-98-J: Senzo Gt2
  27. DTL-99-D: Senzo Riva lux
  28. DXS-73-J: Estrima Biro
  29. FFF-36-P: Estrima Biro
  30. FRV-12-D: Iva Venti 50

Meer Piaggio Vespa Sprint op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Vespa Sprint bromfietsen

40.450 Piaggio Vespa Sprint bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa Sprint bromfietsen.
77.735 Piaggio Vespa bromfietsen
Bekijk Piaggio Vespa bromfietsen.
232.965 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.