Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Piaggio |
Model | Vespa |
Type | Sprint |
Kenteken | FBN-70-T, FBN–70–T, FBN 70 T (gespeld: Ferdinand Bernard Nico Zeven Nul Theodoor) |
Type | CA0A |
Uitvoering | 03 |
Typegoedkeuringsnummer | e1*168/2013*00138*01 |
Variant | 2 |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 28-10-2022 (bijna 3 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 22-09-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 22-09-2020 (bijna 5 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FBN70T |
|
22-09-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
22-09-2020 | Eerste toelating |
22-09-2020 | Vorige aanvang tenaamstelling |
12-07-2021 | Vorige aanvang tenaamstelling |
28-10-2022 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Massa leeg voertuig | 108 kg |
Massa rijklaar | 115 kg |
Toegestane maximum massa voertuig | 295 kg |
Wielbasis | 133 cm |
Lengte voertuig | 187 cm |
Breedte voertuig | 74 cm |
Technische maximale massa voertuig | 295 kg |
Hoogte voertuig | 117 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 50 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,60 kW (2,18 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,60 kW (2,18 pk) |
Geluidsniveau stationair | 78 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 66 dB(A) |
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) | 134/2014*2018/295A1 |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 2750 t/min |
Uitlaatemissieniveau | EURO 4 |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Vespa Sprint opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Vespa Sprint met kenteken FBN70T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 23-06-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2020? Of wil je de gedetailleerde waarde van FBN70T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FBN-70-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FBN70T uit 2020 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FBN–70–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FBN–70–T makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, B, N en T kun je afboent maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 7 en 0 met afboent te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, B, N en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 7 en 0 in FBN70T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FBNT-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FBNÂ 70Â T, gebruik dan onderstaande zoekbox: