DRR-39-V DRR-41-V

DRR-40-V: Piaggio Zip

DRR-40-V Op deze pagina vind je alle informatie over DRR–40–V, een ééncilinder Piaggio Zip. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 2,30 kW (3,13 pk).

LET OP: Op deze bromfiets is een terugroepactie actief. Dat betekent dat de brommer/scooter-eigenaar terug naar de garage moet om dit te laten herstellen.

Wat wil je doen met DRR-40-V?

infoverkopentools

Specificaties van de DRR-40-V

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Zip
Kenteken DRR-40-V, DRR–40–V, DRR 40 V (gespeld: Dirk Rudolf Rudolf Vier Nul Victor)
Type CA2
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11160*00
Variant 1
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 28-01-2020 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 10-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 10-08-2018 (ruim 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DRR40V

10-08-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
10-08-2018 Eerste toelating
28-01-2020 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Zip opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 94 kg
Toegestane maximum massa voertuig 255 kg
Wielbasis 123 cm
Lengte voertuig 170 cm
Technische maximale massa voertuig 255 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 2,30 kW (3,13 pk)
Geluidsniveau stationair 79 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 71 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3625 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Ja
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Bijwerkdatum DRR-40-V

De gegevens van deze Piaggio Zip met kenteken DRR40V (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Zip?

Schadeverleden van de DRR 40 V

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DRR40V weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Zip (DRR40V)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DRR-40-V. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DRR40V uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 40-DR-RV, een blauwe Fiat Marea weekend 1.6 automaat personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DRR-40-V, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DRR–40–V één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FRR-40-V, een Rieju N/a bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DPR-40-V, een La souris Vespelini bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DSR-40-V, een Stromer N/a bromfiets uit 2018.
  4. Verandering op plek 3: DRP-40-V, een La souris Sourini S bromfiets uit 2018.
  5. Verandering op plek 3: DRS-40-V, een Gts Toscana bromfiets uit 2019.
  6. Verandering op plek 4: DRR-30-V, een Turbho Rl-50 bromfiets uit 2018.
  7. Verandering op plek 4: DRR-50-V, een La souris City bromfiets uit 2018.
  8. Verandering op plek 5: DRR-41-V, een Piaggio Vespa Primavera bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 6: DRR-40-T, een Sym Jet 14 bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DRR-40-X, een Sym Mio bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, R, R en V

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, R, R en V als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 4 en 0 in DRR40V vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DRRV-kentekens.

29 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

10-08-2018 (ruim 7 jaar geleden):
  1. DKV-28-S: Riese und mueller Bluelabel pony
  2. DLG-96-Z: Piaggio N/a
  3. DNG-74-V: Honda Nsc50mpd
  4. DNR-50-L: Sym Orbit Ii
  5. DPZ-04-V: Sym Fiddle
  6. DRD-30-X: Piaggio Vespa Primavera
  7. DRF-02-G: I-goo Lt-019
  8. DRJ-24-V: Sym Fiddle
  9. DRJ-86-R: Kymco Agility 50
  10. DRL-77-Z: Sym Allo
  11. DRL-88-K: Piaggio Zip
  12. DRN-13-R: Piaggio Vespa Primavera
  13. DRP-14-S: Piaggio Vespa Sprint
  14. DRP-18-K: Sym Fiddle
  15. DRP-60-L: Btc Riva
  16. DRR-54-K: Agm Vx 50
  17. DRR-76-D: Niu N/a
  18. DRR-96-V: Riese und mueller Supercharger
  19. DRS-09-K: Kymco Agility 50
  20. DRS-32-B: Capri Cl
  21. DRS-32-P: Kymco New like
  22. DRS-36-R: Kymco Agility 50
  23. DRS-42-T: Riese und mueller Supercharger
  24. DRS-44-V: Kymco Agility 50
  25. DRS-46-K: Agm Valentine
  26. DRS-77-T: Agm Vx 50
  27. DRS-83-T: Riese und mueller Supercharger
  28. DRS-89-H: Peugeot Speedfight
  29. FKH-50-R: Stromer N/a

Meer Piaggio Zip op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Zip bromfietsen

23.383 Piaggio Zip bromfietsen
Bekijk Piaggio Zip bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.