DSP-14-H DSP-16-H

DSP-15-H: Piaggio Zip

DSP-15-H Op deze pagina vind je alle informatie over DSP–15–H, een ééncilinder Piaggio Zip. Het is een brommer/scooter uit 2018. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DSP-15-H?

infoverkopentools

Specificaties van de DSP-15-H

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Zip
Kenteken DSP-15-H, DSP–15–H, DSP 15 H (gespeld: Dirk Simon Pieter Één Vijf Hendrik)
Type CA2
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11160*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 23-11-2024 (ruim 9 maanden geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 23-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)
Datum eerste toelating 23-11-2018 (bijna 7 jaar geleden)

Tijdlijn van de DSP15H

23-11-2018 Eerste tenaamstelling in nederland
23-11-2018 Eerste toelating
29-06-2020 Vorige aanvang tenaamstelling
26-05-2024 Vorige aanvang tenaamstelling
23-11-2024 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Zip opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 94 kg
Toegestane maximum massa voertuig 255 kg
Wielbasis 123 cm
Lengte voertuig 170 cm
Technische maximale massa voertuig 255 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Bijwerkdatum DSP-15-H

De gegevens van deze Piaggio Zip met kenteken DSP15H (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Zip?

Schadeverleden van de DSP 15 H

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2018? Of wil je de gedetailleerde waarde van DSP15H weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Zip (DSP15H)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DSP-15-H. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DSP15H uit 2018 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 15-DS-PH, een groene Suzuki Jimny personenauto uit 1999.
  2. Sidecode 11: DSP-15-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DSP–15–H één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: FSP-15-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DRP-15-H, een Senzo Riva lux bromfiets uit 2018.
  3. Verandering op plek 2: DTP-15-H, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DSN-15-H, een La souris Sourini bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DSR-15-H, een Puch Maxi S bromfiets uit 1978.
  6. Verandering op plek 4: DSP-05-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DSP-25-H, een Momo Morino 50 bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DSP-14-H, een Specialized Turbo Vado 5.0 bromfiets uit 2018.
  9. Verandering op plek 5: DSP-16-H, een Piaggio Zip bromfiets uit 2018.
  10. Verandering op plek 6: DSP-15-G, een Mash Fifty bromfiets uit 2019.
  11. Verandering op plek 6: DSP-15-J, een Sym X'pro bromfiets uit 2018.

Meer kentekens met D, S, P en H

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, S, P en H als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 5 in DSP15H vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DSPH-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

23-11-2018 (bijna 7 jaar geleden):
  1. DNK-93-S: Turbho Rs-50
  2. DPG-60-B: Piaggio Vespa Sprint
  3. DRF-24-J: Piaggio Vespa Sprint
  4. DRG-78-R: La souris Vespelini
  5. DRS-80-H: Peugeot Django
  6. DRX-73-Z: Stromer N/a
  7. DRZ-28-V: Piaggio Vespa Sprint
  8. DSB-09-T: Silence S02
  9. DSB-43-K: Piaggio Zip
  10. DSB-93-X: Silence S02
  11. DSF-09-B: Kymco Agility 50
  12. DSF-16-H: Sym Orbit
  13. DSF-20-H: Sym Fiddle
  14. DSH-43-T: Piaggio Vespa Sprint
  15. DSK-48-V: Btc Riva
  16. DSK-92-K: Stromer N/a
  17. DSL-84-S: Gts Toscana
  18. DSN-21-G: Senzo Riva s
  19. DSN-33-F: Agm Vx 50
  20. DSN-54-Z: Yamaha Aerox
  21. DSN-89-Z: Btc Riva
  22. DSP-02-B: Piaggio Zip
  23. DSP-03-K: Klever X speed
  24. DSP-11-L: Riese und mueller Charger
  25. DSP-27-H: Stromer N/a
  26. DSP-36-G: Niu N/a
  27. DSP-91-H: Sym X'pro
  28. DSP-92-T: Tianying Ty50qt-k
  29. DSP-95-N: Iva Venice
  30. FJX-74-T: Klever X speed

Meer Piaggio Zip op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Zip bromfietsen

23.384 Piaggio Zip bromfietsen
Bekijk Piaggio Zip bromfietsen.
233.013 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.