DVG-56-T DVG-58-T

DVG-57-T: Piaggio Zip

DVG-57-T Op deze pagina vind je alle informatie over DVG–57–T, een ééncilinder Piaggio Zip. Het is een brommer/scooter uit 2019. De benzinemotor levert 1,50 kW (2,04 pk).

Wat wil je doen met DVG-57-T?

infoverkopentools

Specificaties van de DVG-57-T

Algemeen
Voertuigsoort Bromfiets (brommer/scooter)
Merk Piaggio
Model Zip
Kenteken DVG-57-T, DVG–57–T, DVG 57 T (gespeld: Dirk Victor Gerard Vijf Zeven Theodoor)
Type CA2
Uitvoering 00
Typegoedkeuringsnummer e9*168/2013*11160*00
Variant 2
Europese voertuigcategorie L1
Europese uitvoeringcategorie toevoeging e
Europese voertuigcategorie toevoeging e
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Vervaldata en historie
Datum aanvang tenaamstelling 26-05-2023 (bijna 2½ jaar geleden)
Datum eerste tenaamstelling in Nederland 17-10-2019 (bijna 6 jaar geleden)
Datum eerste toelating 17-10-2019 (bijna 6 jaar geleden)

Tijdlijn van de DVG57T

17-10-2019 Eerste tenaamstelling in nederland
17-10-2019 Eerste toelating
17-10-2019 Vorige aanvang tenaamstelling
26-04-2023 Vorige aanvang tenaamstelling
26-05-2023 Huidige aanvang tenaamstelling
Vorige eigenaren Vorige eigenaren van deze Piaggio Zip opvragen

Gewichten en afmetingen
Massa leeg voertuig 87 kg
Massa rijklaar 94 kg
Toegestane maximum massa voertuig 255 kg
Wielbasis 123 cm
Lengte voertuig 170 cm
Technische maximale massa voertuig 255 kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Motor
Aantal cilinders 1
Cilinderinhoud 50 cc
Vermogen (brom-/snorfiets) 1,50 kW (2,04 pk)
Vermogen massarijklaar 0,02 kW/kg
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Milieuprestaties
Brandstof Benzine
Vermogen 1,50 kW (2,04 pk)
Geluidsniveau stationair 75 dB(A)
Geluidsniveau rijdend 66 dB(A)
Milieuklasse EG goedkeuring (licht) 134/2014*2016/1824A1
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) 3000 t/min
Tankkorting via UnitedConsumers Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt!

Eigenschappen
Aantal zitplaatsen 2
Maximale constructiesnelheid 45 km/u
Aantal wielen 2
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Status van het voertuig
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Exportindicator Nee
Indicator openstaande terugroepactie Nee
Taxi-indicator Nee
Tenaamstellen mogelijk? Ja
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Tellerstand
Toelichting tellerstandoordeel Niet geregistreerd. (code: NG)
Schadeverleden Schades van deze Piaggio Zip opvragen

Bijwerkdatum DVG-57-T

De gegevens van deze Piaggio Zip met kenteken DVG57T (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.

Wat wil je doen met deze Piaggio Zip?

Schadeverleden van de DVG 57 T

Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 2019? Of wil je de gedetailleerde waarde van DVG57T weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!

Schadeverleden en vorige eigenaren

Tools voor deze Zip (DVG57T)

Kentekenreeks

Hieronder staat de kentekenreeks van DVG-57-T. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.

Kenteken-shuffle

We kunnen de letters en cijfers van DVG57T uit 2019 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:

  1. Sidecode 6: 57-DV-GT, een blauwe Volkswagen Golf personenauto uit 2000.
  2. Sidecode 11: DVG-57-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.

Kentekenburen

Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DVG–57–T één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.

  1. Verandering op plek 1: GVG-57-T, een zwarte Polestar 2 personenauto uit 2024.
  2. Verandering op plek 2: DTG-57-T, een Senzo Riva s bromfiets uit 2019.
  3. Verandering op plek 2: DXG-57-T, een Sym X'pro bromfiets uit 2019.
  4. Verandering op plek 3: DVF-57-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2019.
  5. Verandering op plek 3: DVH-57-T, een Piaggio Vespa Sprint bromfiets uit 2020.
  6. Verandering op plek 4: DVG-47-T, een Btc Riva sport bromfiets uit 2019.
  7. Verandering op plek 4: DVG-67-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  8. Verandering op plek 5: DVG-56-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2020.
  9. Verandering op plek 5: DVG-58-T, een Piaggio Zip bromfiets uit 2019.
  10. Verandering op plek 6: DVG-57-S, een Enfield Explorer bromfiets uit 1988.
  11. Verandering op plek 6: DVG-57-V, een Sym Mio bromfiets uit 2019.

Meer kentekens met D, V, G en T

Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, V, G en T als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 5 en 7 in DVG57T vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DVGT-kentekens.

30 willekeurige bromfietsen van dezelfde datum eerste toelating

17-10-2019 (bijna 6 jaar geleden):
  1. DPL-36-V: Sym Fiddle
  2. DPX-16-D: Sym Orbit
  3. DRN-13-T: Piaggio Vespa Primavera
  4. DTD-14-T: Piaggio Vespa Primavera
  5. DTK-31-F: Sym Fiddle
  6. DTP-04-D: Sym Orbit
  7. DTS-49-F: Sym Fiddle
  8. DTT-91-N: Sym Orbit
  9. DVD-02-P: Lambretta V50 special
  10. DVD-60-S: E-max Vt-120ld
  11. DVH-65-K: Sym Fiddle
  12. DVJ-36-B: Piaggio Vespa Sprint
  13. DVS-59-R: Mash City 50
  14. DVT-61-D: La souris Fly
  15. DVX-18-R: Agm Vx 50
  16. DVX-95-X: Rso Sense
  17. DVZ-48-S: La souris Sourini S
  18. DVZ-91-D: Piaggio Zip
  19. DXB-20-T: Sym Fiddle
  20. DXB-24-B: Piaggio Vespa Sprint
  21. DXB-57-P: Sym Orbit
  22. DXB-86-R: Piaggio Zip
  23. DXD-11-J: Ecooter E2
  24. DXD-15-S: Iva Venti 50
  25. DXD-20-R: Gts Piemonte 50
  26. DXD-47-J: Tol T414
  27. DXD-59-D: Microcar Due
  28. DXD-71-R: Sym Fiddle
  29. DXD-96-F: Sym Fiddle
  30. DXD-98-R: Kymco Agility 50

Meer Piaggio Zip op voertuig-zoeker.nl

Piaggio Zip bromfietsen

23.383 Piaggio Zip bromfietsen
Bekijk Piaggio Zip bromfietsen.
232.999 Piaggio bromfietsen
Bekijk Piaggio bromfietsen.

De meest verkochte brommer/scooter-modellen van Piaggio zijn: Piaggio C38, Piaggio N/a, Piaggio Zip, Piaggio C25 en Piaggio C44.