Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Inrichting | Snorfiets |
Merk | Piaggio |
Model | Zip |
Type | Rst |
Kenteken | DB-817-N, DB–817–N, DB 817 N (gespeld: Dirk Bernard Acht Één Zeven Nico) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | midden tegen framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 04-05-2019 (ruim 6 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 17-08-2006 (ruim 19 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1997 (ruim 28 jaar geleden) |
Tijdlijn van de DB817N |
|
30-06-1997 | Eerste toelating |
17-08-2006 | Eerste tenaamstelling in nederland |
04-05-2019 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
Massa leeg voertuig | 69 kg |
Massa rijklaar | 76 kg |
Wielbasis | 117 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,28 kW (1,74 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,28 kW (1,74 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 25 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Nee |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Piaggio Zip Rst opvragen |
De gegevens van deze Piaggio Zip Rst met kenteken DB817N (uit sidecode 9) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1997? Of wil je de gedetailleerde waarde van DB817N weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van DB-817-N. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van DB817N uit 1997 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken DB–817–N één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om DB–817–N makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, B en N kun je de volgende woorden maken: De Baan, Deben, Debian, Deeben, Dieben, dijbeen, duobaan, id-baan en Oude Baan. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 1 en 7 met dat woord te combineren.
Als je DB817N omdraait krijg je N718BD, een zwarte Kia Niro personenauto uit 2021.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, B en N als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 1 en 7 in DB817N vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DBN-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DBÂ 817Â N, gebruik dan onderstaande zoekbox: