Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | - |
Kenteken | 11-DNK-6, 11–DNK–6, 11 DNK 6 (gespeld: Één Één Dirk Nico Karel Zes) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | onder zadel t.p.v. framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 26-11-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 26-11-2005 (bijna 20 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 31-12-1987 (bijna 38 jaar geleden) |
Tijdlijn van de 11DNK6 |
|
31-12-1987 | Eerste toelating |
26-11-2005 | Eerste tenaamstelling in nederland |
26-11-2005 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch - opvragen |
Massa leeg voertuig | 46 kg |
Massa rijklaar | 53 kg |
Wielbasis | 107 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,29 kW (1,76 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,29 kW (1,76 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch - opvragen |
De gegevens van deze Puch - met kenteken 11DNK6 (uit sidecode 7) zijn bijgewerkt op: 16-07-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1987? Of wil je de gedetailleerde waarde van 11DNK6 weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van 11-DNK-6. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van 11DNK6 uit 1987 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken 11–DNK–6 één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om 11–DNK–6 makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, N en K kun je de volgende woorden maken: Adank, Daniek, dank, Deenik, de Enk, De Enk, denk, dénk, denke, Deunk, Dieneke, Dineke, dinky, donk, Donk, donkey, Duenk, dunk, Odink en Udink. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1, 1 en 6 met dat woord te combineren.
Als je 11DNK6 omdraait krijg je 6KND11, een blauwe Ford C-max personenauto uit 2013.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, N en K als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1, 1 en 6 in 11DNK6 vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DNK-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan 11Â DNKÂ 6, gebruik dan onderstaande zoekbox: