Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | M50 |
Type | Skyhawk |
Kenteken | F-896-TG, F–896–TG, F 896 TG (gespeld: Ferdinand Acht Negen Zes Theodoor Gerard) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | r. balhoofd |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 15-03-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 15-03-2014 (ruim 11 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1979 (ruim 46 jaar geleden) |
Tijdlijn van de F896TG |
|
30-06-1979 | Eerste toelating |
15-03-2014 | Eerste tenaamstelling in nederland |
15-03-2014 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
Massa leeg voertuig | 80 kg |
Massa rijklaar | 87 kg |
Wielbasis | 127 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,20 kW (1,63 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,01 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,20 kW (1,63 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 2 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch M50 Skyhawk opvragen |
De gegevens van deze Puch M50 Skyhawk met kenteken F896TG (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1979? Of wil je de gedetailleerde waarde van F896TG weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van F-896-TG. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van F896TG uit 1979 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken F–896–TG één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om F–896–TG makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, T en G kun je aftuig maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8, 9 en 6 met aftuig te combineren.
Als je F896TG omdraait krijg je GT698F, een grijze Land rover Range Rover evoque personenauto uit 2015.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, T en G als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8, 9 en 6 in F896TG vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FTG-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FÂ 896Â TG, gebruik dan onderstaande zoekbox: