Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | Maxi-s |
Kenteken | D-254-JS, D–254–JS, D 254 JS (gespeld: Dirk Twee Vijf Vier Jan Simon) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | onder zadel t.p.v. framebuis |
Europese uitvoeringcategorie toevoeging | e |
Europese voertuigcategorie toevoeging | e |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 01-10-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 25-09-2009 (bijna 16 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1989 (ruim 36 jaar geleden) |
Tijdlijn van de D254JS |
|
30-06-1989 | Eerste toelating |
25-09-2009 | Eerste tenaamstelling in nederland |
01-10-2009 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch Maxi-s opvragen |
Massa leeg voertuig | 49 kg |
Massa rijklaar | 56 kg |
Wielbasis | 108 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen (brom-/snorfiets) | 1,22 kW (1,66 pk) |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,22 kW (1,66 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi-s opvragen |
De gegevens van deze Puch Maxi-s met kenteken D254JS (uit sidecode 10) zijn bijgewerkt op: 27-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1989? Of wil je de gedetailleerde waarde van D254JS weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van D-254-JS. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van D254JS uit 1989 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken D–254–JS één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om D–254–JS makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters D, J en S kun je de volgende woorden maken: deejays, Deejays en oudjes. Kies het woord dat je het opvallendst of makkelijkst vindt. Nu hoef je alleen maar de cijfers 2, 5 en 4 met dat woord te combineren.
Als je D254JS omdraait krijg je SJ452D, een rode Smart Forfour Ed personenauto uit 2018.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met D, J en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 2, 5 en 4 in D254JS vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle DJS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan DÂ 254Â JS, gebruik dan onderstaande zoekbox: