Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | Maxi |
Type | L2 |
Kenteken | FSP-13-R, FSP–13–R, FSP 13 R (gespeld: Ferdinand Simon Pieter Één Drie Rudolf) |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 23-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 23-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 13-04-1979 (ruim 46 jaar geleden) |
Registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment BPM) | 23-08-2024 (ruim 1 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FSP13R |
|
13-04-1979 | Eerste toelating |
23-08-2024 | Eerste tenaamstelling in nederland |
23-08-2024 | Huidige aanvang tenaamstelling |
23-08-2024 | Huidige registratiedatum goedkeuring (afschrijvingsmoment bpm) |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch Maxi L2 opvragen |
Massa leeg voertuig | 42 kg |
Massa rijklaar | 49 kg |
Wielbasis | 107 cm |
Technische maximale massa voertuig | 150 kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
Aantal cilinders | 1 |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,04 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,77 kW (2,41 pk) |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch Maxi L2 opvragen |
De gegevens van deze Puch Maxi L2 met kenteken FSP13R (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1979? Of wil je de gedetailleerde waarde van FSP13R weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FSP-13-R. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FSP13R uit 1979 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FSP–13–R één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FSP–13–R makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, S, P en R kun je afspeur maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 1 en 3 met afspeur te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, S, P en R als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 1 en 3 in FSP13R vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FSPR-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FSPÂ 13Â R, gebruik dan onderstaande zoekbox: