Voertuigsoort | Bromfiets (brommer/scooter) |
Merk | Puch |
Model | P1 |
Type | 40 km/h |
Kenteken | FDB-85-S, FDB–85–S, FDB 85 S (gespeld: Ferdinand Dirk Bernard Acht Vijf Simon) |
Type | Z TWO |
Europese voertuigcategorie | L1 |
Plaats chassisnummer | t.p.v. balhoofd |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
Datum aanvang tenaamstelling | 31-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste tenaamstelling in Nederland | 31-08-2020 (ruim 5 jaar geleden) |
Datum eerste toelating | 30-06-1991 (ruim 34 jaar geleden) |
Tijdlijn van de FDB85S |
|
30-06-1991 | Eerste toelating |
31-08-2020 | Eerste tenaamstelling in nederland |
31-08-2020 | Huidige aanvang tenaamstelling |
Vorige eigenaren | Vorige eigenaren van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
Massa leeg voertuig | 45 kg |
Massa rijklaar | 52 kg |
Wielbasis | 109 cm |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
Cilinderinhoud | 49 cc |
Vermogen massarijklaar | 0,02 kW/kg |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
Brandstof | Benzine |
Vermogen | 1,01 kW (1,37 pk) |
Geluidsniveau stationair | 94 dB(A) |
Geluidsniveau rijdend | 68 dB(A) |
Geluidsniveau gemeten bij (toerental) | 3375 t/min |
Tankkorting via UnitedConsumers | Bestel de GRATIS tankpas en bespaar op elke tankbeurt! |
Aantal zitplaatsen | 1 |
Maximale constructiesnelheid | 45 km/u |
Aantal wielen | 2 |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
WAM verzekerd geregistreerd | Ja |
Exportindicator | Nee |
Indicator openstaande terugroepactie | Nee |
Taxi-indicator | Nee |
Tenaamstellen mogelijk? | Ja |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
Toelichting tellerstandoordeel | Niet geregistreerd. (code: NG) |
Schadeverleden | Schades van deze Puch P1 40 km/h opvragen |
De gegevens van deze Puch P1 40 km/h met kenteken FDB85S (uit sidecode 11) zijn bijgewerkt op: 28-03-2025.
Benieuwd naar het schadeverleden van deze bromfiets uit 1991? Of wil je de gedetailleerde waarde van FDB85S weten? Of controleer gewoon even de vorige eigenaren. Voorkom een miskoop!
Hieronder staat de kentekenreeks van FDB-85-S. Dit zijn de 10 eerdere en 10 latere bromfietsen, waarbij gecontroleerd is of de kentekens nog actief zijn. Geëxporteerde, gesloopte, gestolen, of om een andere reden geschorste bromfietsen staan er dus niet tussen.
We kunnen de letters en cijfers van FDB85S uit 1991 ook een beetje door elkaar schudden. Zo krijg je kentekens uit andere sidecodes. Hier kun je ze zien, voor zover ze al bestaan en nog niet verlopen zijn:
Als je elke letter en cijfer uit het kenteken FDB–85–S één hoger of lager maakt, zie je wie de buren van dit kenteken zijn. Ook handig als je een typefout hebt gemaakt bij het opzoeken, of het kenteken niet helemaal goed hebt gelezen.
Om FDB–85–S makkelijker te onthouden kun je een ezelsbruggetje gebruiken. Zo kun je de letters beter onthouden als je er een woord mee maakt. Van de letters F, D, B en S kun je fidibus maken. Nu hoef je alleen maar de cijfers 8 en 5 met fidibus te combineren.
Benieuwd welke voertuigen er nog meer zijn met F, D, B en S als de letters van het kenteken? We hebben de cijfers 8 en 5 in FDB85S vervangen door alle andere mogelijkheden. Bekijk alle FDBS-kentekens.
Wil je een ander kenteken checken dan FDBÂ 85Â S, gebruik dan onderstaande zoekbox: